Erotyczne - str 159

  • Trzy siostry... cz. 1

    Salon w apartamencie Marcina wprost tonął w kwiatach. Na wszystkich meblach stały wazony pełne białych róż. Smukłe pąki dopiero zaczynały się rozchylać, ale i tak ...

  • Kochana Ciocia 2

    Po powrocie do domu wciąż miałem przed oczami widok tych wspaniałych piersi, których dotykałem. Tego dnia jeszcze parę razy waliłem małego ciągle myśląc o cioci. Może ...

  • Najemnik cz. 10

    Wracaliśmy z targu obładowani jak wielbłądy. Widać pani Krystyna przezornie stwierdziła, że wykorzysta darmową siłę juczną, i zapełni lodówkę na bity tydzień. W ...

  • Wzięta na warsztat cz. 5

    Jego wiertarka pracowała wytrwale, poczułam ją głęboko. Cały warsztat wypełnił się moimi gromkimi jękami… -Aaaaa…. Aaa… co pan robi… proszę przestać… aaaaaa! ...

  • "Kochana Przyjaciółka"

    Moje pierwsze opowiadanie proszę o wyrozumiałość :) Opowiadanie prawdziwe :) Wyjechałem w góry z moją kochaną przyjaciółką :) Mam na imię Damian i mam 24 lata. Moja ...

  • Naukowiec

    Czerwcowy dzień chylił się ku końcowi. Przez okno laboratorium wpadały promienie zachodzącego słońca, tańczyły po meblach, naczyniach, urządzeniach. Marcin od wielu ...

  • Całkiem lekko

    - Nad fioletowo-słoną rzeką. Rozpinam purpurowy most. Powietrze eksploduje tęczą.I dźwięczą ostrza srebrnych kos… "Milordzie, ktoś prosi o łaskę rozmowy” ...

  • Korepetytorka 18.

    Nie spodziewałam się, że pierwsza noc w willi Baranowskich będzie obfitowała w takie emocje. Najpierw wspólny mecz, jaki obejrzałam półnaga w towarzystwie chłopaków ...

  • Najemnik cz. 12

    Wkroczyłem w nowy świat. Świat zupełnie mi dotąd nieznany, tak pełen miękkości i delikatności, a równocześnie atakujący gwałtownie doznaniami i fascynujący. Po ...

  • Zdzira

    Dostałam pozwolenie, więc postanowiłam wrzucić. Autor, niestety, pragnie pozostać anonimowy. ************ Ludzie są mistrzami w oszukiwaniu, głównie samych siebie ...

  • Głód cz.17

    Laima tuliła syna, nie wiedząc, co dalej począć. Przeżywała największy koszmar swojego krótkiego życia. Emer umierał i nie potrafiła mu pomóc. Aktor mógłby ocalić ...

  • Ania i Patryk cz8.

    Cały wieczór rozmawialiśmy, marzyliśmy i opowiadaliśmy o swoich żądzach i pragnieniach. Pierwszy raz otworzyłem się tak bardzo przed kobietą. Było nam idealnie. Moje ...

  • Studniówka cz. 1

    Studniówka to chyba najdłużej i najtęskniej wyczekiwana impreza, przynajmniej przez żeńską część szkoły, czego jestem żywym dowodem. Nie mogłam się na nią doczekać ...