Erotyczne - str 161

  • Trenerka 2

    Gdyby nie wsparcie dyrektorki i kilku wychowawców, nigdy w życiu nie udałoby mi się skrzyknąć ich w sobotę na ósmą rano. Z drugiej strony, kiedy ja chodziłam do liceum ...

  • Wakacje U Chrzestnej

    Był początek lipca, rozpoczynały się wakacje udanym zakończeniem roku szkolnego. Siedziałam w pociągu jadącym do Jeleniej Góry. Miałam spędzić tam cały miesiąc z ...

  • Pan policjant i pokojówka

    Zbliża się długi weekend i mam taki plan na moją żonę która nie ma na imię Dominika :). Zbliżał się długo oczekiwany wypoczynek więc poprosiłem żonę by kupiła ...

  • Sofonisba, cz. 2

    - I cóż, córko. Nie płaczesz, nie rozdzierasz szat, nie błagasz o litość? - A czy kiedykolwiek takową okazałeś, mnie czy komuś innemu? - W takim razie ten pustynny ...

  • "Nie patrz tak na mnie!" Cz. 1

    PROLOG Patrzę na młodą kobietę stojącą po drugiej stronie w lustrze. Widzę długie kasztanowe, lekko falowane włosy. Ciemne idealnie wyregulowane brwi, oczy koloru ...

  • Rozmowa o pracę.

    Szukanie pracy to najgorsze zajęcie na świecie! Kto wymyślił te cholerne CV? Jak można opisać siebie na jednej stronie A4? Jak taki świstek papieru ma komukolwiek ...

  • To nie miało tak być – "Mam cię, gnoju"

    Otworzył bagażnik. – Kurwa – syknął, gdy po przewaleniu połowy bajzlu nadal nie znalazł pożądanego przedmiotu. – Co jest? – obok pojawił się Kris. – W ...

  • "Pierwszy raz"

    Swój pierwszy kontakt seksualny miałem, jakieś 4 lata temu. Wiem, że w tych czasach ktoś kto ma 21 lat i nie uprawiał seksu to ewenement, ale tak właśnie miałem. Stało ...

  • Dzika sytuacja cz.6

    Spojrzenie Damiana było wyjątkowe – patrzył na nią przenikliwie i dostojnie, ale i z szaleńczym błyskiem w oku. Czuć było od niego wymieszany zapach, nieco metaliczny i ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 35

    LXVII Nie mylił się w tej sprawie. Królowa spokojnie wysłuchała raportu i podejrzeń Harfana, zdaniem Nefera - dobrze ukrywając przy tym własną satysfakcję. Nie podjęła ...

  • Powitać, powitać sąsiadów! cz. 5

    „Ależ ich wzrok skoncentrował się na moim biuście! Gdyby mogli, to chyba wyłuskaliby go ze stanika…!” - Panowie sąsiedzi… nawet nie wiecie jak bardzo mi miło ...

  • Sylwester cz. 5

    -To może pójdziemy na basen?rozmawiałam z Pawłem, chce iść z nami-podsunęła Kama, uśmiechając się. Siedziałyśmy w pokoju nudząc się wiec zgodziłam się. -dobra za ...

  • Historyczka na weselu (robocze)

    1 Staję z boku. Widzę – sołtys Antoniemu w ucho duka: - Ta damulka, ech! Ślicznotka, ale z niej rasowa suka! Jaka kształtna. Niezła dupa! - Tu nadstawiam mocniej ucha ...

  • To nie miało tak być – "Roxy, co ty?"

    Zamknęła się w biurze Antona i uderzyła w płacz. Rico od razu zareagował, przytuliła go więc, łkając coraz mocniej. Miała dość. Epizod z Cassie przypomniał jej o ...