Erotyczne - str 163

  • Usługi cz. I

    Andrew Boock Usługi 1 - Asia mam coś dla ciebie - powiedziała poważnie Ania wyrywając jej gazetę z ogłoszeniami o pracę, gdzie wielkimi literami napis głosił: ...

  • Nauczycielka i czarnoskóry Big Boss cz. 3

    Po wysączeniu zaledwie kilku łyków, poczułam się jakoś dziwnie, jakbym gdzieś odlatywała… Wydało mi się, że jestem jakaś rozdwojona… Sukienka jakby podwinęła ...

  • Niepokorna dziewica cz.3

    Pięćdziesiąt osiem, pięćdziesiąt dziewięć… Z zaciętością Korwina, próbującego obrazić kobiety, liczyłam wyimaginowane baranki. Jak to zwykle bywa, w takich ...

  • Nauczycielka i czarnoskóry Big Boss cz. 4

    Pan prezes jest wielce ekspansywny nie tylko w biznesie! Bezceremonialnie wpycha mi swoją murzyńską łapę w stanik! Pierwsza, jasna strona natury, gwałtownie protestuje: ...

  • Ona muzą i kobietą

    Czasem bawię się w prozę poetycką... *** Powoli dzień odchodzi. Płynie muzyka z tajemniczych głębi. Odsłania swoje rzeźby w całej nagości, zastygłej w dźwiękach ...

  • Po sąsiedzku - a niech to...!

    Po wyjściu Weroniki wypiłem letnią już kawę, zjadłem kanapki naszykowane dzień wcześniej przez mamę i zacząłem ogarniać chatę. Zrobiłem miejsce na ubrania ...

  • Sexwycieczka z nauczycielką

    Sexwycieczka z nauczycielką Konkurs: Cała historia miała miejsce dzięki konkursowi organizowanemu w moim technikum. (Byłem wtedy uczniem 1 klasy technikum Informatycznego) ...

  • Mężczyźni VI

    Widok zapiera dech w piersiach. Paryż. Wszystko staje się jasne, prostsze, piękniejsze. Jeszcze tylko pięć godzin. To niewiele, to nic, to tylko mrugnięcie okiem względem ...

  • Jak rozpalić faceta cz. 2

    ..... Uwalniasz piersi... Masz nagie, . sterczące, różowe sutki... duże sutki... Wciągam powietrze... klatka faluje... przesuwasz dłoń z dołu do góry po biodrze... po ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 19

    Czwartek miał być ulgowy, a okazał się koszmarem! Zresztą nie tylko dla mnie! Na fizjologii zapowiedzieli nam, że sprawdzą obecność na popołudniowym wykładzie, a ...

  • Nie tylko pożądanie

    To co piękne i zmysłowe zaczyna się najczęściej niewinnie. Spojrzeniem rzuconym znad okładki książki. Uśmiechem puszczonym śmielej, już w konkretnym kierunku. Napotkany ...