Erotyczne - str 165

  • Wspólny prysznic

    Właśnie po kolejnej gorącej nocy zaczął się naprawdę gorący dzień. Obudziłem się koło godziny 8:30 w hotelowym pokoju, obok mnie spała moja piękna dziewczyna ...

  • Dorota 7

    Dorota 7 Dorota wiedziała co jej mąż robił za drzwiami.Podglądał ją i syna jednoczesnie pieszcząc się.Nie znała męża z tej strony, to co robił było bardzo ...

  • 1969

    Kolorowy tłum falował w rytm uderzeń podwójnej stopy perkusji. Zewsząd dochodziło echo dudniących basów, solówek na gitarach elektrycznych i przekonujących jęków ...

  • Wścibska dziennikarka na antenie cz. 6

    Nie spodziewałam się tak srogiej zemsty. Nie tylko postanowił w akcie odwetu mnie przelecieć… Musiało się to dziać w eterze! Co za wstyd! Nie dość, że mnie bierze w ...

  • Woda (VII)

    Tytuł oryginału: „Something in the Water” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...

  • Z chcicą do szkoły

    Wstałem dzisiaj rano, miałem ostrą chcicę a Monika w tym czasie była w szkole. Napisałem do niej SMS-a "mam na ciebie chęć" odpisała "jestem teraz w budzie ...

  • To ja, Ania. - cz. 03

    Część trzecia: Nakryci. Paweł podszedł do mnie i wpił się namiętnie w moje usta. Po chwili poczułam, że Janek obejmuje mnie od tyłu. - Macie jeszcze siły ? ...

  • Od kina do...

    Julia miała 18 lat on wtedy 22. Poznali się dzięki jej wspólnej znajomej, na jednej z imprez, urządzonej w klubie. Od początku przypadli sobie do gustu. Tak zaczęła się ...

  • Wspomnienie? Czy jednak sen? Scena I

    [Jak to się mówi... Pierwsze koty za płoty. Wiem, że forma może wielu osobom nie odpowiadać, jest to jednak fagent wcześniej przygotowany i postanowiłem, że pójdzie na ...

  • Marzę o obciąganiu

    Nie jestem gejem i nigdy nie byłem. Od zawsze podobały mi się wyłącznie kobiety, a do facetów nie czułem zupełnie nic. Trochę zaszokowało mnie wobec tego, że w pewnym ...

  • Somnium a Muse

    Gdyby ktoś wprost zapytał, co mogę powiedzieć o Agnieszce, tylko bym się uśmiechnął. Są osoby, których opis nie powinien zdradzać. Mają pozostać zamknięte w ...

  • 18-stka cz. 4

    Długo siedziałem i rozmyślałem nad stanem rzecz, długo też nie pojawiały się dziewczyny. Czułem senność, zrobiło się późno, skończyłem ostatniego drinka ...

  • To nie miało tak być – Ochłonęłaś?

    A tymczasem w Alfie. – Kurwa mać! – zaklął Leo, kopiąc drewnianą skrzynkę i natychmiast wybrał numer szefa. – Uciekła – oświadczył. – Uciekła i zabrała ...