Wymarzone wakacje we dwoje dz. 2
Dzień 2 Tkwię w półśnie po cudownej, upojnej nocy. Czuję w powietrzu zapach świeżo parzonej kawy. Słyszę jak wchodzisz do pokoju. Ale nie otwieram jeszcze oczu, udaję ...
Dzień 2 Tkwię w półśnie po cudownej, upojnej nocy. Czuję w powietrzu zapach świeżo parzonej kawy. Słyszę jak wchodzisz do pokoju. Ale nie otwieram jeszcze oczu, udaję ...
Na trzecim piętrze, w małym akademickim pokoju leżą dwie dziewczyny, krople deszczu leniwie uderzają o szybę, pozwalając pojedynczym kroplą na wyścigi. Noemi leżała na ...
Gdy się przebudziłam było jeszcze ciemno i Karoli nie było w łóżku. Obok mnie leżała Aga i wydawała delikatne jęki. Spojrzałam w dół i zobaczyłam, że pod kołdrą ...
Kilka dni temu zostaliśmy zaproszeni na drinka do mojego przyjaciela ze studiów, z którym nie widziałem się od wielu lat. Moja żona zrobiła się na bóstwo, ubrała ...
Opowiadanie Magdy wywarło na mnie niesamowite wrażenie. Z jednej strony ciągle powtarzałam sobie, że mam jeszcze czas a z drugiej zazdrościłam jej potężnie. Ciągle ...
Podczas posiłku Aga cały czas zerkała się na mnie z delikatnym uśmiechem. Magda zapytała mnie czy mam jakieś plany na dzisiejszy dzień i odpowiedziałam, że w sumie nic ...
Nadszedł oczekiwany wieczór. Siedziałem wygodnie na fotelu w salonie, owinięty w puchaty, biały szlafrok. Wyspany i wykąpany sączyłem zimnego Heinekena. Dorota od godziny ...
Całuję jego czubek, jakby tym gestem chcąc wyrazić spolegliwość, gotowość do spełnienia oczekiwań. Profesor Józef jest zachwycony. Mówi: - Powiadasz berło… o tak… ...
Wszyscy znajdowali się na korytarzu czkając na jakiekolwiek wieści od lekarzy. Wreszcie dotarli rodzice Olki. - To twoja wina! Coś ty zrobiła naszej córce? – powiedziała ...
Jak się okazało Martyna postanowiła tym razem włożyć sukienkę i trzeba przyznać, że wyglądała w niej wybornie. Każdy centymetr jej ciała pokryty bordową tkaniną ...
Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...
Naraz oderwał głowę i spojrzał na nią – nie wiem, czy zasłużyłaś na pieszczoty? Bawiłaś się z innymi, gdy ja tu tęskniłem – w trakcie tej przemowy składał, a ...
Magdy nie słyszałem i nie widziałem przez kilka dni. Śniła mi się po nocach. Codziennie, myśląc o jej pełnych ustach, piersiach i pokaźnej, okrągłej dupie, waliłem ...
A o gajowym to co gadają? Ano to, że ma ponoć jakąś straszną i wielką flintę, to wiadomo... A to, że jak panny idą na grzyby albo jagody, to winny się go wystrzegać? ...