Erotyczne - str 157

  • Lubię czerwone :)

    Właśnie dostałam awans i podwyżkę. Byłam tym strasznie podekscytowana, a duma i energia aż mnie rozpierała. Wychodząc z biura już knułam jak to uczcić więc ...

  • Siła Dynamitu

    Był rok 1924. Piaty dzień w tej cholernym kopalni i dalej nic. Oszaleć można! Zaczynałem wątpić czy kiedykolwiek dokopiemy się do złóż. Do ściany podszedłem sam. Moi ...

  • Ciekawe momenty z synem cz.1

    Nazywam się Asia, mam 40 lat, jestem zgrabną blondynką o niebieskich oczach. Mam jędrny tyłek, sporej wielkości piersi, naprawdę w porównaniu do innych kobiet w tym wieku ...

  • Rozkosz do wynajęcia.

    Zgodziłem się z nią spotkać. Miała pieniądze, co było pierwszym warunkiem. Była pełnoletnia, co potwierdziła przelewając kwotę na konto mojej agentki. Wszystko ...

  • Mogło być i tak - cz. XIX

    Minęło kolejne kilka dni i zbliżał się koniec tygodnia. Paweł, któremu znudziło się już trochę spędzanie wolnego czasu bez określonego celu, postanowił wykorzystać ...

  • Mama Policjantka S2E7

    Ostatnie wydarzenia popchnęły relacje Jarka z matką na wyższy poziom. Raz dla zabawy powiedział że może powinni spróbować trójkąta, o dziwo jego matka przystanęła na ...

  • Marta N. - cz. dwudziesta trzecia

    Byłam faktycznie zadowolona i szczęśliwa, widząc i czując reakcję mamy na moje pieszczoty. Stało się tak, jak sobie to wyobrażałam. Mama uważała mnie już nie tylko za ...

  • Edyta 3

    Wróciliśmy do domu nad ranem. Edyta była nawalona jak Messerschmitt. Impreza u Konrada zakończyła się ostrym chlaniem. Zaczęło się od toastów za piękne kobiety oraz ich ...

  • Mogło być i tak - cz. LI

    Upłynęło kilka słonecznych, letnich dni i nadeszła sobota. Ania, która zakończyła prowadzoną przez siebie sprawę, uprzedziła współpracowników, że bierze sobie wolne ...

  • Niezręczna sytuacja cz. 4

    O zgrozo, on jej właśnie wydał polecenie! Uczeń nauczycielce! Teraz Beata na pewno się opamięta, wreszcie! Już za moment pewnie wstanie, obsztorcuje tego zuchwałego ...

  • Przygoda z sąsiadką Leną

    Mam na imię Arek, jestem 32 letnim singlem. Nigdy nie byłem typem faceta, który lubi się nad sobą użalać czy też rozpaczliwie szukać szczęścia u boku kobiety, to nigdy ...

  • Nawiedzona Rezydencja (I)

    Tytuł oryginału: „The Haunting of Palmer Mansion” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem ...

  • Pawie pióra hrabiny de la Piaf część 3

    Filar łoża z baldachimem skrzypiał rytmicznie. Na twarzy Hrabiny malowała się nieopisana wręcz rozkosz. Wydawała z siebie urywane jęki i oddychała szybko. -Oui ...