Korepetycje Marty
Była to już wiosna, Paweł szedł na spotkanie ze swoją nauczycielką historii. Przygotowywała go do rozszerzonej matury, punkty były mu bardzo potrzebne aby dostać się na ...
Była to już wiosna, Paweł szedł na spotkanie ze swoją nauczycielką historii. Przygotowywała go do rozszerzonej matury, punkty były mu bardzo potrzebne aby dostać się na ...
Obudziłam się, kiedy było już widno. Byłam przykryta i przytulona do pośladków Tomka, który spał na boku, odwrócony w stronę Halinki. Objęłam go ręką. Spał mocno ...
Siedziałam w pracy, kiedy otrzymałam telefon z przedszkola, że Dominika nie odebrała naszego dziecka i Julek czekał już ponad dwie godziny. Informacja ta była zaskakująca ...
Zbliżało się wesele kumpla więc szukałem koszuli. Chodziłem od jednego do drugiego sklepu nic ciekawego nie znalazłem. Wracając do domu zauważyłem nowo otwarty nieduży ...
Obudziłem się w środku nocy. Ledowy zegar na szafce nocnej pokazywał godzinę 02:45. Poczułem nieprzyjemną suchość w gardle i chęć opróżnienia pęcherza. Obróciłem ...
Były bardzo zadowolone z siebie. Nie tylko udało im się zaskoczyć mnie swoją nagością, ale jeszcze ich uroda została pochwalona. Z radością patrzyły jak się posilam ...
Obudziłam się w środku nocy. Nie wiedziałam która godzina, ale za oknem było kompletnie ciemno. Zorientowałam się że jestem naga, otulona kołdrą i obok usłyszałam ...
Kuba zaczął się zbliżać prawie się pocałowaliśmy ale zadzwonił jego telefon. Odebrał i zaczął się denerwować. Słyszałam to w jego glosie. Chciałam zapytać co ...
- Gdzie idziesz, Sebuś? – spytała mama Sebastiana. - Jak to gdzie? – odparł jej syn. – A gdzie zawsze chodzę o tej porze? - Znowusz na piwsko idziesz z tymi swoimi ...
Pociąg pospieszny relacji Gdańsk - Katowice wjedzie na tor 5 przy peronie 1. Taką informację zdołał usłyszeć Łukasz wśród gwaru jaki panował w samo południe na jednym ...
Byłam dziewczyną z wioski, która przyjechała do wielkiego miasta jako 17-latka. Jako jedyna, ukochana córeczka rodziców, z ambicjami i dobrymi wynikami w szkole, byłam ...
To moje pierwsze opowiadanie. Proszę o opinie. Takie opowiadania piszemy sobie z partnerem praktycznie codziennie. Postanowiłam jednak się nimi podzielić :) Miłego czytania ...
Po otwarciu konta zaskoczyła ją liczba wiadomości. Kilkunastu mężczyzn dobijało się do niej, zachwalając swoje zalety. „ Jak na targu niewolników – pomyślała ...
Wakacyjna Przygoda Cz.5 (Witam wszystkich czytelników. Widzę, że opowiadania cieszą się jakimś tam zainteresowaniem. Nie mam twardo wyznaczonej inwencji twórczej ani ...