Erotyczne - str 152

  • Spotkanie z przyjaciółką cz.2

    Koło południa Ala poszła do domu. Ja ogarnełam w salonie i poszłam się umyć. Miałam już wchodzić do kabiny, kiedy dostałam esemesa od Alicji ; już za Tobą tęsknię ...

  • Koncert

    Stałem przed wielkim lustrem, z pięknym zdobieniami w motywie roślinnym. Przy jego nodze znajdowała się winorośl, która pięła się do góry. Wpatrywałem się w swoje ...

  • Pierwsza taka delegacja

    Lubię delegacje. Pozwalają psychicznie oderwać się od mojego bezsensownego małżeństwa, którego nie mam siły przerwać. Zwykle to ja załatwiam wszelkie szczegóły ...

  • Wakacje z kuzynką cz. 3

    Szybko wsiedliśmy do taksówki i wróciliśmy do mojego mieszkania. Już w drodze na górę zaczęliśmy się rozbierać. W końcu dotarliśmy do łóżka. Została już na nas ...

  • kłótnia i porządanie

    Pewnego dnia pokócilismy się z Michałem przez sms, poszło o bzdure, pozniej spotkalismy się u niego zeby to sobie wyjasnic bo sms tylko pogarszały sprawe nie ma to jak w ...

  • Pamiętnik Licealistki cz.12

    Od ostatniego wpisu minęło sporo czasu, wiele się zmieniło w moim życiu. Od zerwania z Michałem miałam okazję spróbować swoich sił w sekie grupowym oraz w analu z ...

  • Szkoła cz.1

    Nowy rok szkolny zapowiadał się świetnie. Paulina od rana miały dobry humor, mimo deszczu.W końcu po upływie prawie dwóch miesięcy miała spotkać swoich licealnych ...

  • Mała śmierć (cz.I) NASTKA

    Nic nie zapowiadało nadciągającej burzy, karczemna awantura wybuchła wieczorem, gdy po kąpieli ubrana w kusy szlafroczek weszła do kuchni na kolację. Braciszek ...

  • Wakacje na jeziorem cz. 3

    Wstaję z łóżka czując delikatne zakwasy po wczorajszym seksie. Na zegarku jest 9. 09 widzę w telefonie SMS-a Paulina: bądź 9. 30 na śniadaniu w jadali kurortu wstałem ...

  • Seks w Collegu - historia Ani cz. 2 - prysznic

    Nie mogła uwierzyć, że w końcu wszystko się udało. Siedziała już w samolocie, z wizą w paszporcie, gotowa na swoją wielką przygodę w collegu. Lato minęło jej tak ...

  • Vlad Palownik - I

    Tym razem to nie do końca erotyka, więc łapki na stół ;) Historia Vlada Palownika wcale nie była tak okrutna, jak by się mogło na pierwszy rzut oka wydawać. Vladem ...

  • Praca semestralna 3

    Dopiłem herbatę sam nie wiem kiedy i poszedłem do swojego pokoju. Usiadłem na łóżku i postanowiłem przemyśleć sytuacje. Za kilka godzin byłem umówiony na erotyczna ...

  • Czas grozy16. Kto w posły?

    To co prawiła, zakrawało o pomstę do nieba. Barbarzyńcy usiekłszy mężczyzn, zabrali się za niewiasty. Traktowali je, jak należny im łup wojenny. Brane przemocą, przez ...

  • Upragniony urlop cz.1

    Dzień zapowiadał się słonecznie, pomimo lutowej pogody. O 10.30 miałam pociąg do Sopotu. Umalowałam się, ubrałam, włosy związałam w kucyk i poszłam do kuchni zrobić ...