Zwierzenia zboczonej dziewczyny epizod 21 - Prezenterki zabawek erotycznych – cz. 1
Pierwszy semestr studiów był wyczerpujący z dużą ilością nauki. Poza wspólnymi zabawami z koleżankami i paroma chłopakami regularnie współżyłam z mamą i panią ...
Pierwszy semestr studiów był wyczerpujący z dużą ilością nauki. Poza wspólnymi zabawami z koleżankami i paroma chłopakami regularnie współżyłam z mamą i panią ...
Robocze: Autostop 1 - Uprzedzę twoje pytanie. Czy boję się wracać z pracy autostopem...? Ależ oczywiście, że często mam obawy... Ja, sama kobieta, słaba... a kierowcy to ...
Zbliżała się 21.00. Siedziałam w cieniutkim szlafroczku przed telewizorem i oglądałam komedię romantyczną. Tomek mój chłopak, przed chwilą wrócił z pracy. Widziałam ...
Zima, krótko przed wigilią. Za oknem śnieg, zaspy po kolana. Ciągle prószy. Szkoła. Po godz 18. W ciepłej klasie siedzi 14 osób. 12 chłopaków, jedna dziewczyna i ...
Powoli przebudzałam po poprzedniej nocy z Klarą. Otwierając oczy, gdy zmysły zaczęły być bardziej wyczulone, dostrzegłam, że Klary nie było już ze mną w łóżku ...
Tomek, słysząc słowa Sabiny, która zamiast podziękowania, wyjechała mu z pretensjami, uśmiechnął się do niej z niejaką wyrozumiałością czy nawet życzliwością ...
Ależ mnie ci panowie mechanicy poprzeganiali wkoło samochodu! A to z tej strony musiałam przetrzeć coś, a to tam im poświecić, a to pod maską... a to przy bagażniku... No ...
W końcu dotarliśmy pod nowo wybudowany amfiteatr za unijne pieniążki zlokalizowany w samym środku gminnej miejscowości. Grał jakiś znany zespół disco polo. Ludzi pełno ...
Andrew Boock Gwałt w pociągu Powrót Nagle Marta usłyszała szmer jakby ktoś poruszał się za drzwiami przedziału. Boże tylko nie konduktor - pomyślała. Ku jej ...
Wieczorem przebrałam się w seksowną koronkową bieliznę, założyłam pończochy i czerwoną sukienkę z dużym dekoltem. -To będzie udany wieczór- spojrzałam na zegarek ...
Następnego ranka, Nicole obudziła się przede mną, co było bardzo niezwykłe. Jej majtki leżały obok mnie na łóżku. Kusiło mnie, żeby zawinąć je wokół mojego ...
W ciemnoczerwonej kurtce z kapturem i wypustkami z białego futerka wyglądałaby jak święty Mikołaj albo zabawny, beztroski krasnoludek gdyby nie ta jej mina, lekki grymas ...
Podczas przerwy mnisi wnieśli na podium drewniane dyby. Odwiązali Sukę od stołu, postawili na deskach i uwięzili w dybach. Stała w rozkroku z rozpórką przypiętą do ...
Mam na imię Małgorzata, 38 lat, od 10 lat jestem mężatką, i jedną rzecz jaką wam powiem to, że małżeństwo to jeden wielki przeżytek. Mój mąż mnie wogóle nie ...