Erotyczne - str 147

  • Łamigłówka boga Enki (XXIII)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Szept- Fragment

    Nie mogła wrócić do domu w takim stanie, poza tym było już późno. Stwierdziliśmy, że spędzimy noc razem, w dużym hotelowym łóżku. Uprzednio wysłała sms-a do ...

  • Przepaść

    Janek miał osiemnaście lat i chodził do warszawskiego liceum. Był przystojnym chłopakiem, który jednak nie zdawał sobie z tego sprawy. Jego największym kompleksem było ...

  • Zakazana sytuacja cz.2

    Obudziłam się po 12. Kuzyn jeszcze spał. Byłam bardzo zła na siebie za to, że to zrobiliśmy. Lepiej mi było bez tego. Zwykła rodzina. A teraz to ciągłe ukrywanie się ...

  • Erotyczna wycieczka do Dublina

    Czasem gdy siedzę sama w domu wracam myślami do zielonej Irlandii i kilku pikantnych szczegółów z mojego życia.. Rok po rozstaniu z Karolem jakimś cudem odnowiliśmy ...

  • Zaklęte królestwo

    O historii Śpiącej Królewny, która zgodnie z klątwą skaleczyła sobie palec wrzecionem i natychmiast zapadła w kilkusetletni sen razem z rodzicami, a więc królem i ...

  • Nocne marki

    Mam na imię Oliwia, mam 17 lat. Jakiś czas temu pewnej nocy nie mogłam zasnąć. Przewracalam się z boku na bok. Miałam ochotę posłuchać muzyki ale nie chciało mi się ...

  • Strażak cz. 4

    Po tym, jak mu zrobiłam dobrze ustami, rozochocony strażak bez wahania nadział mnie na swoją sikawkę! Bezlitośnie zaczął pompować mnie, niczym pompa strażacka! Czułam ...

  • Zostań przy mnie cz. II

    W jednej sekundzie rozpadł się cały mój świat. Wszystko w życiu jest kwestią tego „co by było gdyby”. Nie ma drugich szans. Jakąkolwiek podejmiesz decyzję, życie ...

  • Najlepszy przyjaciel

    Z Kacprem znaliśmy się od dawana. Pewnego dnia Kacper przyszedł do mnie. Byliśmy sami u mnie w domu. Kacper:włącz komputer Ja:Ok Włączyłem komputer i następnie ...

  • Wakacje z kuzynostwem cz.4

    Ale wczoraj było cudownie. To ciepło jej cipki, jej usteczka na moim penisie. Miałem straszną chęć na powtórkę. Była jednak jedna przeszkoda. Był nią Tomek. Mimo, że ...

  • Rogacze

    Roberta znała od 3 lat. Pracują razem. 38-letni facet, który na nią działa, podnieca ja na co dzień w pracy. Lubi jego towarzystwo. Na spotkaniach firmowych widzę jak ...

  • Szczur cz. 4

    - Dziękuję – powiedziała ledwie słyszalnym głosem, na pograniczu snu – weź klucz. Wyszedłem cicho, nie wierząc co słyszę, pewnie nie zbudziłaby jej salwa z Aurory ...