Erotyczne - str 146

  • Uratuj mnie 4

    - Długo jeszcze będziesz się tak krzątać? - Fabio śledził żonę pożądliwym wzrokiem, nie mogąc się doczekać, aż ta dołączy do niego w łóżku. - Jestem dziś ...

  • Onieśmielająca cz. 7 - Urodziny

    Dwa tygodnie później wyprowadziłem się z mieszkania, które dzieliłem z Alkiem. Nie znosiłem go, a w dodatku widziałem go na mieście z Sylwią. Trzymał ją za rękę ...

  • Przygoda na dyskotece z Natalią

    Zacznę od opisania siebie, jestem 21 letnim chłopakiem, studiuje zaocznie a na co dzień pracuje jako kurier z przesyłkami. Gdy zbliżał się weekend zadzwonił kolega z ...

  • Dziękuję że jesteś. (ciąg dalszy)

    Minęło parę tygodni, wciąż zachowywaliśmy się jak przyjaciele. Po tym jak się kochaliśmy, wszystko nagle wróciło do normy. Wróciliśmy do normalności jak gdyby nigdy ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 10

    Korzystając z tego, że Aleksandra jednak nie zmieniła swojego rozrywkowego podejścia do życia i wyruszyła do miasta pod osłoną nocy „tylko na karty”, Orestes wybrał ...

  • Owocowe igraszki

    Serdeczne pozdrowienia dla Wampu :) Była sobota wieczór, a każdy sobotni wieczór od jakiegoś czasu Wiola miała zarezerwowany na spotkania z Markiem. Tak też było i ...

  • Wioletka

    Byłem na czwartym roku studiów. Wszystko szło w porządku. Miałem dziewczynę super laskę i tak to leciało. Historia wydarzyła się, kiedy poszedłem raz do pracy mojego ...

  • Wikingowie. Grupowo, specjalnie dla A.

    Pod osłoną nocy grupa Wikingów, którymi dowodził Sigurd Ragnarson, wdarła się do niestrzeżonego przez nikogo zamku, pozbawiając życia nielicznych strażników ...

  • Panieński_vol2

    Wstali (chłopaki z pewnym trudem, żeby ukryć wzwody) i wyszli z klubu. Puścili dziewczyny przodem, a one odwdzięczyły się pięknie kręcąc tyłeczkami. Poszli do taxówki ...

  • Kwarantanna. Część trzecia.

    Dalsza część lekcji musiała być prowadzona w odpowiednich warunkach, a takich w salonie nie było. Zaprowadziłam go do sypialni jego rodziców. Nie chciałam iść do jego ...

  • Spragniona nieświadoma cz. 4

    - Nudno.. Potwornie nudno.. Kolejny dzień zawalony pracą. I jeszcze ta cholerna paczka na 9 piętrze. Czy te windy muszą się psuć zawsze wtedy gdy mam coś dostarczyć ?! ja ...

  • Wakacyjne przygody cz.4

    Po powrocie do ośrodka poszedłem do swojego pokoju, wziąłem szybki prysznic i udałem się na kolacje. Na kolacji byli moi rodzice, pani Edyta z mężem Mirkiem, ja i Marta ...

  • Czym jest miłość, Czym jest Złość???

    Czym jest miłość, Czym jest złość??? Tym razem moja historia inspirowana jest zdarzeniami które opowiedział mój przyjaciel, jest to autentyczne wydarzenie które ...

  • Różowy list

    Nie potrafiła zrozumieć, dlaczego to akurat TEN facet. Dlaczego to akurat na jego widok robi się taka mokra… Nie był przystojny. Wyglądał jakby dopiero co wyszedł z ...