Erotyczne - str 143

  • Dres i jego koleżanka 2

    Minęło parę dni i zaczął się weekend. Tak jak sobie postanowiliśmy na działce umówiliśmy się znów na spotkanie w trójkę. Ja, kumpel dresiarz i jego koleżanka ...

  • Wakacje z kuzynostwem cz.2

    Tego dnia byłem bardzo szczęśliwy, dziś mieli przyjechać do mnie Iza z Tomkiem. Rano oczywiście stały rytuał, zszedłem nagi na dół szybkie śniadanie i nad staw. Dziś ...

  • Arielka cz. 5

    Każdemu z nas przyszedł tylko jeden sposób w jaki mogliśmy podziękować Panu L. I żadnemu z nas to się absolutnie nie uśmiechało. Nie chciało mi się wierzyć żeby ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 2

    Odwróciła się i spojrzała na niego błyszczącymi oczami, jakby jakimś magicznym zaklęciem odblokował jej pożądanie. Bez słowa wskazała szczupłym paluszkiem na swoje ...

  • Monika dziewczyna... motorniczego

    Wiele osób ma swoją, , oazę". Miejsce w którym może usiąść, przemyśleć wiele spraw, czasami po prostu odpocząć. Takie miejsce miała również Monika. To miejsce ...

  • Dildo cz. 3

    - To już przyszło! – Nicole wbiegła do salonu z białym kartonowym pudełkiem w dłoniach. Moje serce natychmiast zaczęło bić szybciej. Opadła na podłogę u stóp mojego ...

  • Deja Vu II

    Rozdział II Związane ręce miała wysoko uniesione nad głową. Krępujący je sznur zwisał z podwieszonej pod sufitem belki. Był na tyle krótki, że dziewczyna z trudem ...

  • Mogło być i tak - cz. XV

    Czas jednak ma to do siebie, że płynie, więc i im zleciał dość szybko. Magda zachwycona wiedzą Pawła, odrobiła wszystkie zadania z każdego przedmiotu i praktycznie z ...

  • Marta na treningu cz. 6

    Żeby mieć lepszy widok, każe mi się wspiąć na drabinkę! -Panie trenerze... ależ ostry daje mi pan wycisk... Może na te drabinki to już nie muszę wchodzić...? - droczę ...

  • Bożek cz. 6

    Kocham swój kraj. Na prawdę go kocham. Tylko niech ktoś mi wytłumaczy, jak w tak pięknym miejscu, po dniach upału, w kilka chwil, temperatura potrafi spaść o kilkanaście ...

  • Dildo cz. 13

    Mogła to być tylko moja wyobraźnia, ale jej oczy wyglądały na nieco załzawione. - Wiesz, co mnie uszczęśliwi? – spytała. Oparła się na poduszkach i odłożyła ...