Czapka dla podglądacza vol 1
Mieszkałem wtedy na wsi z rodzicami. 21 letni chłopak z planami na życie w wielkim mieście i milionem idei w głowie, ale bez grama pomysłu jak to wszystko wprowadzić w ...
Mieszkałem wtedy na wsi z rodzicami. 21 letni chłopak z planami na życie w wielkim mieście i milionem idei w głowie, ale bez grama pomysłu jak to wszystko wprowadzić w ...
-Przepraszam ile to jeszcze będzie trwało?-znowu usłyszały pielęgniarki -Za chwilę przyjdzie do Pana lekarz i wszystko powie, proszę o trochę cierpliwości ...
- Więc mówisz, żeś jest księżniczką? - zapytał tłusty oberżysta młodą niewiastę rasy elfów, przy okazji polerując blat, tak czy inaczej, brudną ścierką. - Tak! ...
Długo nie mogłam zasnąć. Kiedy już mi się udało miałam sen erotyczny. Śniło mi się, że ja Piotr uprawiamy namiętny seks w moim małżeńskim łóżku. Kiedy się ...
Jakbym coś poplątała, krzyczcie. To jest bardzo prawdopodobne ;) *** – Dziękuję – uśmiechnęła się, zatrzaskując drzwi taksówki i odpaliwszy papierosa, pospiesznie ...
Witam i zapraszam do drugiej części opowiadania .....to koniec.Teraz ja chciałem jej się odwdzięczyć za tego wspaniałego loda.Poszliśmy więc do jej ...
Cześć, mam na imię Monika i mam obecnie 32 lata. To opowiadanie będzie troszeczkę inne niż powinno. Będzie na zasadzie wyznania, zrzucenia z siebie ciężaru. Opowiem Wam ...
Pracuję w niedużej firmie. Zazwyczaj na jej terenie nie przebywa więcej niż 10 osób. Kiedy pracownicy rozjadą się do klientów, zostaję w towarzystwie najwyżej 3-4. A ...
Tym razem wcieliłam się w rolę faceta jak mi to wyszło oceńcie sami. Była godzina piąta rano. Właśnie kończyłem swoją nocną zmianę w pracy. Spieszyło mi się do ...
Nasze życie seksualne z Moniczką stało się bardzo bujne. Można nawet rzec że wymarzone. Przy każdej z okazji naszych spotkań z Krzysiem i Agatą wymienialiśmy się ...
Marta N. - cz. piąta Szliśmy dość szybko, bo Tomek, wyższy ode mnie, narzucił dość szybkie tempo, tak że ledwo wyrabiałam w dotrzymaniu mu kroku, bo na jego jeden krok ...
Ostatnio znalazłem w kolorowym magazynie ogłoszenie: „ Producent filmów erotycznych poszukuje atrakcyjnych kobiet celem udziału w najnowszej produkcji. Mile widziane Panie z ...
Minetka Magdy tak rozpaliła moją nastoletnią pizdeczkę, że na samo wspomnienie tego zdarzenia soczki niemal spływały mi po udach. Koło 20.00 słyszałam, jak do mamy ...
Sebastian leżał w łóżku, w zamyśleniu patrząc na gładki, biały sufit. Jego roztrzepane w nieładzie, blond kosmyki natarczywie zsuwały mu się na oczy. Nozdrza ...