Szkolna ława cz. 2
Kuba popatrzył swojej polonistce głęboko w oczy... To była magia. To była chwila. Ta chwila, na którą każdy czeka. Czasami nawet całe życie, bo warto. Kasia ...
Kuba popatrzył swojej polonistce głęboko w oczy... To była magia. To była chwila. Ta chwila, na którą każdy czeka. Czasami nawet całe życie, bo warto. Kasia ...
To zabawne, jak szybko i drastycznie spokojny, jesienny wieczór jest w stanie zmienić się w ekscytujące przeżycie. Siedziałam sobie spokojnie, nie wadząc nikomu, opatulona ...
Mafia, w ramach długu mojej mamy, sprzedaje mnie do ekskluzywnego domu publicznego. To taki burdel, w którym klienci płacą nieprzyzwoite pieniądze. Ale też mają za co ...
Tak, byłam les. I byłam też zakochana. I wydawało mi się, że bez szans. Obydwie studiowałyśmy i wynajmowałyśmy dwupokojowe mieszkanie. Pat była zdecydowanie hetero ...
Wjechaliśmy na górę, stok powitał nas pięknym śniegiem, temperaturą minus dwanaście stopni i sporą ilością narciarzy kierujących się w stronę Hali Gąsienicowej ...
Wyobrażam sobie kolejne polecenie. Muszę lec na stole bilardowym i szeroko rozchylić uda… Drżę cała, gdy tylko to do mnie dobiega… - Naprawdę wymaga pan, abym to ...
Piszę w końcu kolejną część. Niestety trochę mi to zajęło, brak czasu :) Miłego Czytania. Przez mój stan nie zważałam nawet że w pokoju znajduje się Moja ...
Drogi pamiętniku, poznałam dzisiaj chłopaka, przez moją najlepszą przyjaciółkę, Dominikę. Pomagałam jej z przeprowadzką i właśnie tam go poznałam, Michała. Jest jej ...
Zacisnął z całej siły dłoń na drobnym, drewnianym ołówku, a ten z cichym trzaskiem złamał się na dwie równe części. Charakterystyczna, złowieszcza zmarszczka ...
Michał i ja jesteśmy parą od kilku miesięcy, nasz związek jest zbudowany na miłości a nie tylko na seksie. Moje uczucie do Michała ciągle rośnie, nie potrafię przestać ...
Stało się. Po tym jak mnie ostro wychędożył, zapłacił mi 220 dolarów. Stwierdził, że dokonał „analizy portfelowej” i zarobił w tej minucie właśnie tyle… ...
Pierwsze opowiadanie, proszę o wyrozumiałość :-) Zadzwonił do niej, jak zwykle. Chwila rozmowy, i znów padło pytanie: -Kiedy przyjedziesz?. -Może w poniedziałek ...
W wielkiej płycie standard był jeden. Słyszałeś jak piętro wyżej biegało stado słoni, słyszałeś jak sąsiadka ubija kotlety i słyszałeś każde uchylające się ...
Z uśmiechem wlazł na chama do namiotu i patrzył na wspaniałe piersi Judyty. Wielokrotnie przez ostatnie lata zdarzało się, że posuwaliśmy wspólnie co bardziej chętne ...