Erotyczne - str 136

  • Lustrzane odbicie

    Mieszkam w wojewódzkim mieście w bloku wraz z rodzicami i siostrą bliźniaczką, Bereniką. Na imię mi Bogna, z siostrą zawsze trzymałam się blisko i zawsze sprawiałyśmy ...

  • Bad Boy never gives up cz. 4

    -Ej mała!-usłyszałam krzyk mojego brata. Przewróciłam oczami i zeszłam na dół,co on znowu zrobił? Znalazłam go w salonie,pałętał się po pomieszczeniu tam i z ...

  • Wyjazd przepełniony seksem cz. 5

    Dzień 5 Wciąż czułem się źle z powodu zdradzenia Klaudii. Byłem nieco ponury i udawałem że nic się nie stało, ale nie było łatwo patrząc jak Klaudia rozmawia sobie z ...

  • Panieński_vol1

    Ania czekała na to od dłuższego czasu. Dziś idzie ze swoją przyjaciółką Magdą świętować ostatnią imprezę jej wolności – wieczór panieński. Szykowały się do ...

  • Szkoła, wycieczki, nieporozumienia cz.3

    *Następny dzień* Dzisiaj mają 8 lekcji; więc ten dzień zapowiada się słabo. ~ *Daria* Obudziła się o siódmej, o ósmej zaczynała te przeklęte zajęcia. Prawie nigdy ...

  • Sen o nocy letniej

    Śnił mi się tej nocy. To było spotkanie po latach. Kontynuacja tego, co kiedyś nie nastąpiło. Był obok, kolejny raz. Nie pamiętam w co był ubrany ani co dokładnie ...

  • Niewolnica swego pana cz.4

    Za ewentualne literówki czy błędy w składni z góry przepraszam i życzę miłego czytania ;) Leżysz na łóżku cała rozpalona. Czujesz mikroskopijne kropelki potu na swej ...

  • Pamiętnik Marty - młody sąsiad

    Muszę to wyznać. Dużą przyjemność sprawia mi delikatne prowokowanie, a nawet zawstydzanie, młodych mężczyzn. Może podam przykład? Kiedyś poprosiłam chłopaka z ...

  • Romans z żonatym (część 1)

    Zaprosił mnie na mecz polskiej reprezentacji w piłce nożnej, mecz totalnej porażki, aczkolwiek pomimo przegranego meczu wieczór był bardzo udany. Mecz jak zawsze skończył ...

  • Matka mojego kumpla -część 4

    Lubię czas lata i wakacji, zresztą jak każdy. Jest słoneczna, ciepła pogoda. Płeć piękna eksponuje swoje wdzięki, jest na co popatrzeć na ulicy. Burze i deszcz, po ...

  • MŁODOŚĆ

    EWA Leżeć z nią w łóżku, leżeć obok niej, to było marzenie życia. Patrzę na nią i nie wierzę, że to już 30 lat. Jak w raju. Pościel mokra od wspólnego wytrysku ...

  • Lola i Szef cz.1

    Jak zwykle spóźniona kwadrans po czwartej podjechałam rozpędzona pod firmę, w której sprzątam i… od czasu do czasu zabawiam się z szefem. Zeskoczyłam z roweru i szybko ...

  • Moja przygoda w lesie cz. 2

    (... ) Gdy zobaczył, że zaczęłam dochodzić wyją ze mnie palce i przysunął do mojej twarzy swojego kutaska. Wiedziałam co chciał dlatego od razu zabrałam się do roboty ...