Dla Panów
Wyobraź sobie, że śpisz, mając świadomość, że niedługo będziesz się budzić. Skradam się powoli do łóżka, klękając obok Twojego ciała. Nadal pachniesz wieczornym ...
Wyobraź sobie, że śpisz, mając świadomość, że niedługo będziesz się budzić. Skradam się powoli do łóżka, klękając obok Twojego ciała. Nadal pachniesz wieczornym ...
– Cześć skarbie. Tęskniłeś? – zapiszczała Amanda, po czym zsunęła z ramion szlafrok i podeszła do młodego faceta. – Ja bardzo tęskniłam – pogłaskała go po ...
Obudziła się z jeszcze gorszym samopoczuciem, niż po amfetaminie. Wypiła bardzo dużo, co nie mogło nie pozostawić uszczerbku na zdrowiu. Kurwa – syknęła bezgłośnie ...
Wierszyk - recepta na odchudzanie Chcę Wam dać panowie, panie receptę na odchudzanie. Zamiast ziółek, kropeleczek, strzelcie szybki numereczek! Przy nim ćwiczysz mięśnie ...
To była zima. Poszłam na sanki z moja kumpelą. Było zimno. Zjeżdżałyśmy z górki gdy wpadałyśmy na jakichś kolesi. Zaczęliśmy gadać. nagle jeden z nich namiętnie ...
Historia prawdziwa. Pięknego zimowego dnia miałam ugościć moją najlepszą przyjaciółkę na cały tydzień. Uwielbiałyśmy spędzać ze sobą każdą z możliwych chwil ...
A więc… siedzę teraz nie wiadomo gdzie, nie mam na sobie nic, nie wiem, gdzie się podziały moja torebka i dokumenty… A wszystko przez kilka zdarzeń poprzedniego tygodnia ...
Niedługo zacznę paradować po mieście w koszulce „Dawca orgazmów”, choć sam nie wiem co bardziej nakręciło panią Dominikę, jej diabelski plan, czy moje zabiegi. Ona ...
Siedziałam na leżaku ustawionym na naszym tarasie i relaksowałam się. Byłam wykończona nie tylko fizycznie, ale także psychicznie. Dla wielu może wydawać się to ...
Życie w trójkącie podobało mi się coraz bardziej. Barbara z pomocą Edyty zaspokajała moje wszystkie potrzeby seksualne. Swoje też, wykorzystując codziennie namiętną ...
Jestem bardzo szczęśliwa, że mam Michała, kocham go, uwielbiam spędzać czas u jego boku. Szczęście mnie rozpiera, nie mogę w to uwierzyć, że ja taka szara myszka ...
Szliśmy praktycznie bez słowa dopóki nie spotkaliśmy na swojej drodze grupki typowych dresów. Na nasz widok większość z nich odwróciła się i pogwizdując zaczęli ...
Panna X (2) Za oknem rozległy się jakieś krzyki. Nowicjuszka otworzyła oczy. Pokój w którym spała miał wszystko. Urządzony był z rozmachem. Antyczne meble, w oknach ...
Przez rok szkolny niewiele się działo tzn. spotykałam się z przyjaciółkami na wspólne zabawy. Z mamą pieściłyśmy się bardzo często pomimo tego, że zaczęła się ...