Osaczona 10
Jeszcze przez tydzień robiłam to, co do tamtej pory. W końcu ostatecznie odpuściłam. Z mojej ściany zniknął napis, PRAGNĘ CIĘ, a okna zostały zasłonięte roletami ...
Jeszcze przez tydzień robiłam to, co do tamtej pory. W końcu ostatecznie odpuściłam. Z mojej ściany zniknął napis, PRAGNĘ CIĘ, a okna zostały zasłonięte roletami ...
Wstałem rano, mój humor już nie był najlepszy. Wiedziałem że ten dzień nie będzie należeć do najlepszych. Przy śniadaniu oparzyłem się gorącą herbatą. Zły humor ...
Siedziałyśmy przy winku, świętując zakończenie kolejnego tygodnia w szkole. Moją towarzyszką była nauczycielka biologi Ela, prawdopodobniej najseksowniejsza nauczycielka ...
Słońce wznosiło się ku górze, zwiastując upalny poranek, gdy Tomek Kozioł zabezpieczał rower kłódką na szyfr. Ukradkiem przyglądał się wychodzącym do pracy ...
- Dzień dobry, milady. Jak się spało? Wolno dźwignęła piekące powieki. Wpół przytomnym spojrzeniem powiodła po pomieszczeniu. Było zrobione w całości z drewna, dość ...
Młodzieniec upajał się tą chwilą. Kiedy już wystrzelił cały ładunek na śliczną buzię Beaty złapał ją za włosy „ułatwiając” wypolerowanie tak zapracowanego do ...
Osiedlowy sklep spożywczy mieścił się w niskim blaszanym budynku z mnóstwem wiecznie zakurzonych okien. Pamiętał jeszcze czasy Gierka, kiedy przed Bożym Narodzeniem można ...
Po tym całym wieczorze ze specjalistami od szafy, byłyśmy z moją panią nieprzytomne ze zmęczenia. W końcu, ile można się ruchać? Ale chłopakom stawał co chwila i co ...
- Henryku, wysiądę wcześniej. - rzuciła krótko Sylwia. Kierowca posłusznie zatrzymał Rolls-royce'a i pozwolił jej wysiąść. Był to pierwszy raz od tygodnia, kiedy ...
Kilka następnych dni było o wiele spokojniejszych od ostatnich wrażeń. Przemek i Monika postanowili zostać parą, ale niestety tylko jedno z nich miało uczciwe intencje ...
Aleksandra szła wolno pustym korytarzem. Zastanawiała się nad tym wszystkim, co widziała. I co czuła. Była roztrzęsiona przez targające nią emocje. Chciała wierzyć temu ...
Historyczka cna, z Mikołajek W Mikołajki dostała zbiór bajek Gdy to dał bałamutnik Wnet ją posiadł okrutnik Lżąc bezwstydnie od dupodajek ...
Weszłam do pokoju. Była tam. Jak pięknie ubrana. Troszkę poczułam się nieswojo w swojej piżamce, bo jak zobaczyłam Olę była taka seksowna. Miała czarną ...
Paula miała dziś naprawdę ciężki dzień. Klient kaprysił i odnosiła wrażenie, ze sam nie wie czego oczekuje. Marzyła tylko o tym by w końcu dojechać do domu i wejść ...