Mamo, kocham Cię. cz. 4
Wydawało mi się że to była Iza, światło z mojej lampki nocnej nie sięgało przestrzeni zza drzwi. Kątem oka po prostu widziałem jakąś postać stojącą w futrynie ...
Wydawało mi się że to była Iza, światło z mojej lampki nocnej nie sięgało przestrzeni zza drzwi. Kątem oka po prostu widziałem jakąś postać stojącą w futrynie ...
Wyobrażam sobie, że wszystko toczy się błyskawicznie… Nagle, zupełnie niespodziewanie, leżę na moim własnym biurku, na plecach… mam obnażony biust… spódnicę ...
- Proszę wejść - usłyszałem w odpowiedzi na moje delikatne pukanie w drzwi. Niepewnie sięgnąłem do klamki, wziąłem głęboki oddech i wszedłem do gabinetu. Moim oczom ...
John bez ostrzeżenia i ceregieli wszedł na całą długość. - O, kurwa – wyrwało mi się odruchowo razem z jękiem rozkoszy Poczułam jednocześnie niesamowitą ulgę ...
Dzwoni komórka. Sięgam po nią. Patrzę – "Piotr dzwoni”. Odbieram. - Hej Marcin, organizuję dzisiaj grill o 18 u mnie na działce. Wpadniesz? - A kto będzie? - Ja ...
Kręcimy, mieszamy, wiercimy. Miłego czytania. /// Westchnęłam i rozejrzałam się po pomieszczeniu, w którym się znajdowaliśmy. Było bez żadnych okien, stosunkowo małe ...
UWAGA : Opowiadanie o BDSM zawiera opisy przemocy. Powstanie trójkąta spowodowało zmiany, szczególnie w życiu Barbary. Została przesunięta na najniższe miejsce w ...
Nie wiedziała, dlaczego tutaj jest tak jasno i cicho. Powoli przechodziła przez korytarz, aż usłyszała w głowie ten głos. Głos, który prowadził ją do celu. Mówił ...
UWAGA : opowiadanie o BDSM. B nie dawała poznać po sobie, czy rola służącej jej odpowiada i czy nie czuje się urażona. Podała śniadanie i uważnie oczekiwała kolejnych ...
W środku nocy dostałam smsa od Agi o treści,, hej kochana czy podobała się Tobie i Twojej koleżance nasza zabawa z Magda i kolegami? Może też chcecie spróbować? całuje ...
Jeszcze zanim padłem w objęcia Morfeusza, usłyszałem przytłumioną rozmowę i śmiechy zza ściany. Tak mi się przynajmniej zdawało. Być może była to już część snu ...
Na dworze był mróz, wychodząc z mieszkania chwyciła jeszcze ciepłą czapkę i szalik. Jadąc windą stanęła przed lustrem i starała się ubrać w zabrane rzeczy w sposób ...
Historia, którą opisuję wydarzyła się w realu. Mam nadzieję, że Wam spodoba się tak jak mnie. Kilka lat temu w związku z pracą zamieszkałem przez dłuższy czas w ...
Studenciak zaskakuje swym nietuzinkowym, godnym pozazdroszczenia temperamentem. Mimo epizodu z woźnym, jego pika wciąż była w pełnej gotowości bojowej! Ponownie zostałam ...