Mogło być i tak - XXIX
Ania, która była głównym prowodyrem czy inicjatorem tej wyprawy, pewnie z tych samych powodów co Paweł, ponagliła ich oboje z Marysią, więc zebrali się w miarę szybko i ...
Ania, która była głównym prowodyrem czy inicjatorem tej wyprawy, pewnie z tych samych powodów co Paweł, ponagliła ich oboje z Marysią, więc zebrali się w miarę szybko i ...
Rozdział II - wspólny trening Obudziło mnie bzyczenie telefonu leżącego na szafce obok naszego łóżka. Aśka była pod prysznicem. Zaintrygowany ostatnim wydarzeniem w ...
Nic nie zapowiadało nadciągającej burzy, karczemna awantura wybuchła wieczorem, gdy po kąpieli ubrana w kusy szlafroczek weszła do kuchni na kolację. Braciszek ...
Obudziła się naga na zimnej ziemi. Głowa sprawiała jej ból jakby pod czaszką maszerowały wszystkie armie Hanzy. Usiadła, wodząc po wnętrzu namiotu nieprzytomnym ...
Z Krzyśkiem i jego żoną znamy się od lat. Ponieważ mieszkamy blisko siebie nasze dzieci praktycznie razem się wychowywały. Właściwie to nasze żony znały się lepiej i ...
**** Od rana lał deszcz. Świat był szary i mokry. Nie nastrajało to pozytywnie, ale mnie humor dopisywał jak rzadko kiedy. Anita Grześkowiak nieświadoma tego, co dyrektorka ...
O historii Śpiącej Królewny, która zgodnie z klątwą skaleczyła sobie palec wrzecionem i natychmiast zapadła w kilkusetletni sen razem z rodzicami, a więc królem i ...
Emilia wracała do domu z nieudanej randki, spotkany przez nią mężczyzna nie zachwycił jej, co prawda był całkiem przystojny, ale sprawiał wrażenie mocno napalonego ...
Zacisnął z całej siły dłoń na drobnym, drewnianym ołówku, a ten z cichym trzaskiem złamał się na dwie równe części. Charakterystyczna, złowieszcza zmarszczka ...
Po kolejnych kilkunastu minutach zobaczyli wychodzącą Marysię. Ania wyszła z samochodu i pomachała ręką. Marysia zauważyła ją i widząc samochód, pożegnała się z ...
-No dalej wstawajcie gołąbeczki, powiedziała głośno i z wyczuwalną pogardą w głosie Ania. -cooo… co się sta… powiedział podnosząc się z łóżka i wyrwany ze snu ...
Minęło kolejne kilka dni i zbliżał się koniec tygodnia. Paweł, któremu znudziło się już trochę spędzanie wolnego czasu bez określonego celu, postanowił wykorzystać ...
Drogi pamiętniku, poznałam dzisiaj chłopaka, przez moją najlepszą przyjaciółkę, Dominikę. Pomagałam jej z przeprowadzką i właśnie tam go poznałam, Michała. Jest jej ...
Kiedy Paweł pracował czy raczej pełnił służbę wojskową i zdobywał nowe doświadczenia, zyskując przy tym opinię niezłego fachowca w zakresie obsługi i konserwacji ...