Erotyczne - str 145

  • Artykuł do gazety - Przygoda Ani

    Artykuł do gazety Witam mam na imię Ania, chciałam się podzielić przygodą która wydarzyła się na moim weselu. Nigdy nie zapominę tego dnia jak pewnie każda kobieta, ale ...

  • Zauroczenie część 7

    Całą sytuację z okna swojego biura obserwowała Kinga. Gdy zobaczyła jak Paula osuwa się na chodnik i zbliżającego się do niej Marcele wybiegła tak jak stała, po drodze ...

  • Cień Arielki cz 3

    Podeszliśmy do łóżka. Nie było przykryte narzutą. Widać że bohaterka naszego wieczoru przygotowała wszystko i nie chciała tracić czasu kiedy miał wrócić jej ...

  • Pierwsza Randka

    Świat zawirował. Który facet proponuje, na pierwszy raz, takie spotkanie. Została zaproszona na wernisaż do galerii sztuki. Dziwnym zbiegiem okoliczności kilka miesięcy ...

  • Justyna, koleżanka mojej żony.

    Mam na imię Mariusz i mam 35 lat. Moja żona Ania pojechała do swojej koleżanek z pracy na babskie spotkanie. Miałem po nią przyjechać późnym wieczorem, od razu jak do ...

  • Trzech studentów na stopa cz 2

    UWAGA - TO TYLKO ROBOCZY POMYSŁ NA OPOWIADANIE /////////////////// Kolejne pomysły 1- jak najkrótsza spódnica? Najważniejsze jest, aby czuć się komfortowo i pewnie w swojej ...

  • Historia Inkuba cz. 2

    Budziła się powoli w ten rozkosznie leniwy sposób jaki oferują tylko niedzielne poranki. Chwilę trwało nim uzmysłowiła sobie, że część dobrego samopoczucia zawdzięcza ...

  • GOSPODARSTWO cz. 18

    Tydzień czasu spędziłem leżąc w łóżku, angina jaką dostałem po naszych ostatnich zabawach przy ognisku nie pozwalała mi na nic poza błogim lenistwem. Pogoda zmieniła ...

  • Godzina wychowawcza cz. 3

    Następnego dnia w szkole, razem z moją dziewczyną, usiadłyśmy przed klasą w oczekiwaniu na dzwonek. Trzymałam Ewe za rękę i pierwszy raz przez tak długi czas miałam ...

  • Nie jestem taka!

    Jestem ogólnie nieśmiały do kobiet. Byłem wstydliwy bardzo. Często podłamywałem się tym że jestem 21 letnim prawiczkiem. Koledzy gadali ciągle o ostatnich przygodach...a ...

  • Podwójna rozkosz

    Wzięłam do ręki pierwszą przypadkową książkę z półki i spojrzałam zza niej w stronę biurka. Siedział tam młody i przeuroczy bibliotekarz. Najgorsze jednak nie było ...

  • Druga czekoladka cz. 6

    Przytulaliśmy się do siebie jeszcze przez jakiś czas, zaspokojeni, zmęczeni, ale szczęśliwi. Kiedy uspokoiłem oddech, całowałem jej plecy i szyję, do momentu, aż ...

  • Korepetycje z matematyki cz.4

    Niedbale parkuję auto i oddaje chłopakowi kluczyki. Czekam, aż w kieszeni garniturowych spodni znajdzie klucze do domu, a kiedy w końcu przekraczam próg przedpokoju ...