Bez wyjścia (12) - Trening - Niedziela cz 19 - Przed południem
Patrzyłem na Karolinę nie za bardzo rozumiejąc co robi, dlaczego mnie zatrzymała w pokoju i dlaczego nie dokończyła seksu z Johnem. To miało być ich pożegnanie i ...
Patrzyłem na Karolinę nie za bardzo rozumiejąc co robi, dlaczego mnie zatrzymała w pokoju i dlaczego nie dokończyła seksu z Johnem. To miało być ich pożegnanie i ...
Po tym spojrzeniu Zosi, mogłem spodziewać się wszystkiego. I nie tylko ja. Kamila też wyczuwała, że Zosia nie do końca jej ufa, mimo, że deklarowała jej przyjaźń. I to ...
Niecałe dwa tygodnie po ostatniej jakże zaskakującej i bardzo przyjemnej wizycie w domu mojego kumpla Dawida, naszła mnie ochota powtórzenia przygody. Przecież pani Ola ...
Odświeżony, wyspany i zaopatrzony w odpowiednio płynną przepustkę, udałem się na spotkanie z kumplami. Wymieniliśmy kilka plotek o bieżącej sytuacji w firmie, ale już ...
**** Od rana lał deszcz. Świat był szary i mokry. Nie nastrajało to pozytywnie, ale mnie humor dopisywał jak rzadko kiedy. Anita Grześkowiak nieświadoma tego, co dyrektorka ...
**** Ciekawość to pierwszy stopień do piekła. Musiałem skorzystać z ostatniego dogodnego momentu, zanim Banaś z podwładnymi na dobre znajdzie się w środku. Chciałem ...
Drake od miesiąca nie dawał znaku życia, byłam odrobinę zawiedziona. Postanowiłam jednak, nie zaprzątywać sobie tym głowy. Ucięłam moją toksyczną ,,przyjaźń" z ...
Sandra zbliżała się już do miejsca gdzie zostawiła swoją przyjaciółkę, ale Kingi nigdzie nie było. "Ile można robić siku” pomyślała sobie zniecierpliwiona ...
W międzyczasie, gdy Bartek wysyłał Arturowi nagranie z pierwszej kamery - zawierające wyłącznie życzenia urodzinowe - ja wpatrywałam się w swoje lustrzane odbicie. Piersi ...
Dziś wybrałam się do mojego przyjaciela do domu. Był sam więc ja gotowa byłam na wszystko. Byłam taka spragniona, że od razu wchodząc do jego domu powiedziałam, że ...
- Denerwujesz się? - Piotr sam wyglądał na zdenerwowanego. Kurczowo trzymał dłoń Kaśki przy starcie, a teraz, kiedy zbliżało się lądowanie, znów cały dygotał ...
Tym razem ominęli samo miasteczko pokonując Kanał Niegociński, stare połączenie Kisajna z jeziorem Niegocin, prowadzące przez niewielkie jezioro Tajty. Późnym ...
Wizyta u ginekologa nie okazała się taka straszna jak myślała Nastka. Inaczej sobie to wszystko wyobrażała. Nie była kompletnie nieświadoma i mniej więcej miała ...
Przeprowadzka, do zupełnie innego miasta, do zupełnie innych ludzi. Zmieniło to całkowicie moje życie. Zostawiłam znajomych, do których miałam 3 godziny drogi. Chociaż w ...