Erotyczne - str 153

  • Love On The Brain

    Wracam po długiej przerwie , chciałam napisać coś nowego ,świeżego , zobaczymy czy Wam się spodoba mam taką ogromna nadzieje i czekam na wasze opinie i to jak się na to ...

  • ,, Nie- erotyczna opowiastka"

    , , Nie- erotyczna opowiastka” 30.04.2018 W dzień wesoły u Modraka Chciała Anna ujrzeć ptaka I myślała szukać w słońcu Aby ujrzeć ptaka w końcu. Naszły nagłe ją ...

  • To nie miało tak być – Kłótnia

    Wystraszona po raz kolejny rozejrzała się po pokoju w złudnym poszukiwaniu czegokolwiek przydatnego, czegoś, co mogłoby jej w jakikolwiek sposób pomóc, po chwili jednak jej ...

  • Nadzieja...

    Tomek potarł dłońmi twarz i oczy. Od kilkugodzinnego wpatrywania się w Excela czuł piasek pod powiekami. – Co, kawka? – siedzący przy biurku naprzeciw Grzesiek ...

  • Przyjaciele z dzieciństwa

    Byli już prawie na miejscu. Wjeżdżali właśnie do kotliny i ich oczom ukazywał się krajobraz, którego nie widziała od roku. Ośnieżone szczyty gór z migającymi ...

  • Mroczny kamień (XI)

    Tytuł oryginału: "The Dark Stone" Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...

  • O'ahu

    Ciepła lipcowa noc. Jak zwykle o tej porze roku temperatura na Hawajach w nocy sięga około 25 stopni. Czuje pod stopami wciąż nagrzany promieniami słońca piasek. Idziesz ...

  • Niespodzianka cz.1

    Witam. Mam na imię Robert, lat 22. Mieszkam sam razem z tatą w małym domku jednorodzinnym na fajnym osiedlu. Ojciec jest właścicielem agencji nieruchomości. Więcej go nie ...

  • Lisonosz

    Opowiadanie typu, , one-shot'' Obudziło ją pukanie do drzwi. Powoli dochodziła do niej świadomość. Pomacała ręką łóżko dookoła siebie. Było puste. Jej ...

  • Zniewolona - ostrzej, prawie BDSM.

    Jeżeli kogoś rażą otwarte formy łączenia bólu z seksem, niech poczyta przygody Smerfów, lub innego Colargola. Dla pozostałych na dobranoc polecam jedno ze wspomnień ...

  • Kac moralny cz.3

    Kilka godzin spędzonych w absolutnej ciszy i próbie wyjścia z szoku. Otępienie skutecznie uzyskane bez alkoholu, puste spojrzenia w kolejne ściany. A tuż przed tą samotnią ...

  • Mogło być i tak - cz. LXII

    Kiedy został sam, wytarł do sucha kutasa ręcznikiem, który mu pozostawiły i założył spodenki. Czas upływał, a dziewczyny wyraźnie przeginały, siedząc nadal w ...

  • Ostry ser

    Pani od matmy kazała mi pomóc w nauce mojemu koledze Piotrkowi. Podeszłam, więc po lekcji do Piotrka i zapytałam kiedy mogę do niego przyjść i mu pomóc. powiedział ...

  • Kelnerka w stroju pin up i myszka... cz. 8

    Wydawało mi się, że mam szczęście. Pod spódnicą mam okazałą haleczkę z falbanki. Dzięki niej – rozpaleni mężczyźni, nawet nie zobaczą moich majtek… Złudna ...