Przypadek Michała cz.XXVII
**** Byłem zdziwiony jak bardzo grymas niezadowolenia może zmienić śliczną twarz. Ściągnięte brwi, piorunujące błyski w oczach i wykrzywione karykaturalnie usta ...
**** Byłem zdziwiony jak bardzo grymas niezadowolenia może zmienić śliczną twarz. Ściągnięte brwi, piorunujące błyski w oczach i wykrzywione karykaturalnie usta ...
- Nie. Tylko nie to - krzyknęłam słysząc męża telefon. W momencie gdy mnie posuwał od tyłu. - Żabko to Dawid z Frankfurtu. - Jeszcze chwilę i bym doszła. Nie wieżę ...
Mile widziane komentarze :) Siedząc w pracy w południe gdy słonce jest wysoko a na mieście chodzą skąpo ubrani ludzie. Zaczęłam czytać opowiadania erotyczne. Tego dnia ...
- A teraz zapraszam na kolację.- powiedział uśmiechając się. - Oj bardzo chętnie.. Tylko może najpierw pójdę się troszkę odświeżyć- uśmiechnęła się szeroko ...
Pewnego dnia koleżanka poprosiła mnie żebym poszedł z nią na bazar bo chce kupić sobie ciuchy. Nie znając się zupełnie na trendach poszedłem z nią, musiałem od ...
OBÓZ HARCERSKI- POCZĄTEK Hej witam was. Opowiem wam historie; która wydarzyła się jakiś czas temu. Od szkoły podstawowej jestem harcerzem. Bardzo to lubię. W grupie ...
Obudziłam się w czwartek rano na dzień przed moimi osiemnastymi urodzinami. Nie miałam śmiałości zapytać mamy czy pamięta o obietnicy mojej inicjacji w dniu urodzin ...
Cz.3 Umówiona ze mną Gosia wpadła do mnie jak wicher i kazała włączyć służbową komórkę , stała przy mnie przebierając nogami , po zalogowaniu zobaczyłam informację ...
Weekend upłynął w atmosferze spotkań z Robertem. Po udanej inicjacji w motelu, Suka zaprosiła go na sobotę do naszego mieszkania. Na pożegnanie obdarzyła go czułym ...
Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...
Moja dłoń leży nieruchomo na Twoim podbrzuszu, ale gorąco od niej bijące może dawać więcej niż nie jeden dotyk. Kilkakrotnie mrugasz, spoglądasz na mnie i wiem że sen ...
Laima wyjrzała przez okryte aksamitną zasłonką okienko karety. Doskonale widziała stąd, jadących po bokach żołnierzy z eskorty, których Mistrz przydzielił pod ...
Dwa dni później obudził mnie dzwonek do drzwi. Dopiero po minucie zorientowałem się, że nikt nie otworzy, bo jestem sam w mieszkaniu. Wstałem z łóżka i w samych ...
Podczas wspólnego posiłku moja żona powiedziała mi, że jakiś czas temu poznała w pracy bardzo fajną dziewczynę Karolinę. Ma ona 28 lat, 165 cm wzrostu, szczupłej budowy ...