Erotyczne - str 89

  • Poznać jej fantazje

    Gdzie znowu jest mój walkman? Wściekły przetrząsnąłem cały pokój. Ostatnia szansa to poszukać go w pokoju Małej. Mała, czyli moja siedemnastoletnia siostrzyczka ...

  • Koleżanki z gimnazjum

    Nazywam się Karolina i mam 16 lat. W ubiegłym roku w Czerwcu strasznie nudziłam się w domu i nie miałam co robić.. Postanowiłam więc pochodzić po internecie ...

  • Dorota 8

    Dorota 8 Piotrek powstrzymał wytrysk.Objął członka tuż pod główka nie pozwalając żeby sperma się wydostała.Nie chciał konczyć zbyt szybko zabawy, miał wrażenie że ...

  • Z pamiętnika - cz. 3

    I znów tu jestem. Obiecałem Wam nieco opowiedzieć o moim bracie. Okazało się, że jego los rzucił w zupełnie inny zakątek Polski. Znalazł dom w mieszkaniu pewnej pary ...

  • Zaskoczenie

    Jest noc, śpimy oboje nago. Gdy wydaje mi się że śpisz głęboko, zaczynam przywiązywać cię do łóżka. Chwytam twoją rękę, przywiązuję do niej linę. Jestem ...

  • Powrót autostopem z ogniska.

    Zbliżała się sobota i impreza za miastem na którą miałam iść z moim chłopakiem Danielem. Byliśmy ze sobą już prawie rok i układało nam się całkiem dobrze. Już od ...

  • Film

    Oglądamy film. Twoja obecność, każdy twój dotyk, każde zetknięcie naszych ust niesamowicie mnie podniecają. Z każdą chwilą jestem coraz bardziej mokra. Tak właśnie na ...

  • Pierwsze przygody z dominacją

    To moje pierwsze opowiadanie. Proszę o opinie. Takie opowiadania piszemy sobie z partnerem praktycznie codziennie. Postanowiłam jednak się nimi podzielić :) Miłego czytania ...

  • Lodowa Anna

    Droga z Londynu dluzyla się niemilosiernie. Mialem zaproszenie do rezydencji podmiejskiej, a tymczasem jechalem już dobre trzy godziny. Posiadlosci pana Richardsona wciaz nie ...

  • Koncert

    Stałem przed wielkim lustrem, z pięknym zdobieniami w motywie roślinnym. Przy jego nodze znajdowała się winorośl, która pięła się do góry. Wpatrywałem się w swoje ...

  • Zakazane uczucie

    Kate błąkała się po ciemnych ulicach szukając willi, którą wskazał jej ojciec, była wściekła, ze jej nie odebrał, choć nic gorszego od tego, że zostawił ja samą z ...

  • Odnawianie znajomości

    Znali się. Od podstawówki. W sumie nigdy nic ich nie łączyło. Ona - śliczna, mądra, zwariowana - należała do zamkniętej elity osób. On - nieśmiały, uchodził za ...

  • Mechanicy (Trójkąt) cz.2

    ... Młodszy z nich szybko podniósł samochód o kilkadziesiąt centymetrów, teraz tyłeczek dziewczyny znalazł się idealnie na wysokości krocza mężczyzn. Starszy szybko ...

  • Szkolna ława cz. 2

    Kuba popatrzył swojej polonistce głęboko w oczy... To była magia. To była chwila. Ta chwila, na którą każdy czeka. Czasami nawet całe życie, bo warto. Kasia ...