Erotyczne - str 88

  • Z jak Zatracenie - The End

    Dwa miesiące później... Laura siedziała w łazience i nie wierzyła w to co widzi. -Nie to nie może być prawda- mówiła sama do siebie. To już trzeci test, który ...

  • Monika z Czatu

    Monika z Czatu Jak zwykle spałem nago i jak zwykle obudziłem się z silnym wzwodem członka. Mój penis postawił sporych rozmiarów namiot i musiałem coś z tym zrobić ...

  • Przygoda w kosmosie.

    Statek kosmiczny XS340. Znajdowaliśmy się gdzieś na końcu galaktyki. Nie wiedziałam gdzie dokładnie. Maszyny nawigujące już dawno wysiadły. Nasz prom powoli się ...

  • Pierwsza impreza

    Kasia czuła, że wieczór nie układa się, jak należy. Chodząca do ostatniej klasy gimnazjum szesnastolatka niemal zemdlała, gdy chłopak z liceum ją zaprosił. Powiedziała ...

  • Nocny koszmar

    Śpię głęboko we własnym łóżku. Jednak cały czas czuję, jakbym wcale od ciebie nie wyszła, jakbym wciąż leżała w twoich ciepłych ramionach. Kolejną noc śni mi ...

  • Wikingowie. Grupowo, specjalnie dla A.

    Pod osłoną nocy grupa Wikingów, którymi dowodził Sigurd Ragnarson, wdarła się do niestrzeżonego przez nikogo zamku, pozbawiając życia nielicznych strażników ...

  • Marzenie Pana

    Gdy wchodzę do twojego mieszkania, jesteś już nagi. Uwielbiam, jak witasz mnie w ten sposób. Od razu poczułam przyjemną wilgoć pomiędzy nogami. Szybciutko i ja się ...

  • Dorastająca siostrzenica

    Mieszkanie na Mazurach ma wiele zalet, ale ma też swoje wady. Rodzina i znajomi często chcą skorzystać z mojego domu jak z darmowego noclegu na urlopie. Generalnie jest to ...

  • Kuleczki cz.2

    Wziąłeś mnie na ręce. Objęłam nogami twoje biodra. Od samego początku pragnęłam poczuć cię w sobie. Twój mały był we mnie, a raczej jego główka, ale i to sprawiło ...

  • Siostra, Emma i Kumpel czyli historia jednej nocy.

    Kiedy miałem 16 lat, do sąsiedniego budynku przeprowadziła się młoda dziewczyna, na oko 22, może 23 lata. Z miejsca mi się spodobała, ze względu na uderzające ...

  • Koleżanka Ania 2

    Czas do 30 grudnia zapełnialiśmy sobie przesączonymi erotyzmem smsami. Poznaliśmy swoje kolejne fantazje, niektóre tak "chore”, że nigdy nie podejrzewałbym o nie ...

  • Seks z chłopakami w parku

    Jesteśmy u ciebie, oglądamy sobie filmy. Nagle łapiesz mnie za rękę i mówisz: "Przejedźmy się gdzieś.” Patrzę na ciebie ze zdziwieniem i pytam: "Tak po prostu?” – ...

  • Starszy pan

    Byłam bardzo rozpalona bo wyjechałam na dwa dni i już od tego czasu chuja nie miałam. Wracałam do domu i właśnie wtedy motor stanął. A ja się na maszynie nie znam. Był ...

  • W ogródku piwnym

    Strasznie gorąco dzisiaj! Upały utrzymują się od tygodnia. Mury domów są nagrzane, a powietrze ciężkie, bez najlżejszego podmuchu. Trudno wytrzymać w mieście ...