Erotyczne - str 86

  • Paweł - cz.1 - ,,Młodsza barmanka''

    To się stało dzień po tym jak moja, teraz już była, żona wyrzuciła mnie z domu za oglądanie nagich fotek naszej, teraz tylko jej, sąsiadki. Sama nie była chętna do ...

  • Uratuj mnie. Epilog

    Turyn, lipiec 2015. Caterina obudziła się z przeświadczeniem, że jest obserwowana. Starała się zachować spokój i oddychać głęboko, jak we śnie. Oddychać! No ...

  • Plany w telefonie

    Życie w związku po latach nie jest już takie samo jak na początku. Chociaż w przypadku moim oraz Kornela nie możemy narzekać na nudę - często wyjeżdżamy za granicę i ...

  • Prezent na urodziny

    Tak! Nadeszły moje urodziny. Najlepsze urodziny jakich spodziewałem się w życiu. Zawsze były drętwe. Zazwyczaj to tylko rodzina była na moich urodzinach. Prawie nigdy ...

  • Przygody nastoletniej Anety cz. 3

    Przez kilka następnych dni dużo o tym myślałam, o tym co zrobiłam. Ciągle czułam podniecenie i masturbowałam się kilka razy na dzień. Na czacie też już miałam kilku ...

  • Gwałt w lesie

    Spokojny klimat ciepłych lipcowych nocy w małym miasteczku należał do przyjemności, z których Daria z przyjemnością korzystała. Tak samo było dzisiaj kiedy wracała od ...

  • Przyjemności nigdy nie za wiele ♥

    Budzę się rano i patrzę, że jeszcze sobie słodko śpisz. Odkrywam powolutku kołderkę z Ciebie, aby Cię nie obudzić i daję tobie buziaka w usta. Schodzę niżej całując ...

  • Urzędniczka Kasia

    Historia, którą mam Wam zamiar opowiedzieć zdarzyła mi się naprawdę. Nie wiem jak wiele jest tu takich opowiadań, ale zaręczam, że to jest prawdziwe. Mam na imię ...

  • Studentka Monika

    Historia jest autentyczna, mająca miejsce pewien czas temu. Kilka dni po zdaniu matur, dostałem się na studia. Był to mój wymarzony kierunek, cieszyłem się z tego powodu ...

  • Dom dla wyjątkowych chłopców IV

    Wielka aula w pałacu ośrodka była ogromna. Na ścianach, pokrytych piękną boazerią, wisiało kilka wielkoformatowych płócien. Sufit także zapierał dech w piersiach. Był ...

  • Ona i on jesienią.

    Ona i on jesienią Ona Jest południe, wrześniowe słońce przygrzewa lekko. Liście drzew mienią się czerwienią, złotem i zielenią, poruszane lekkim wiatrem szumią ...

  • Opiekunka

    Miałem 16lat kiedy przeżyłem jedną z największych seksualnych przygód w moim życiu. Mimo, że początkowo wydawało mi się, że będzie to jeden z najgorszych tygodni ...

  • Czarna cz. II

    Uderzyłam z impetem o ziemie wzburzając dookoła siebie tumany piachu i błota. Powietrze z moich płuc uleciało bez śladu i teraz kuliłam się na ziemi próbując złapać ...

  • Dobry seks ♥

    Dobry seks, to nie tylko ten gorący i tak namiętny, że aż wijesz się z rozkoszy. Czasem warto jest oddać się delikatniejszym, romantycznym pieszczotom, które budują ...