Niepełnosprawny...masturbacja.
Cześć. Jest noc, godzina około 24, jestem już w łóżku i czekam aż rodzice w końcu zasną. Gdyż pomimo późnej pory tata, jeszcze słyszę że się kręci na łóżku, a ...
Cześć. Jest noc, godzina około 24, jestem już w łóżku i czekam aż rodzice w końcu zasną. Gdyż pomimo późnej pory tata, jeszcze słyszę że się kręci na łóżku, a ...
Był już wieczór. Zofia wraz z mężem Marcinem przygotowywali się do kolacji. Życie w niewielkim domu na uboczu, nieopodal małego miasteczka nie było ekscytujące. Miało ...
Opowiadanie sprzed roku Ponownie wpadł jej ten głupi pomysł. Bała się, że ktoś ją nakryje, ale chęć zaspokojenia siebie zwyciężyła. Pomału jej ręka powędrowała ...
Pewnego wczesnego, sobotniego popołudnia, dwudziestoparoletni onanista imieniem Sebastian, zabijał czas grając na komputerze. Niecierpliwie czekał na wieczór, ponieważ miał ...
Cześć mam na imię Ola mam 16 lat jestem drobno zbudowaną dziewczyną niecałe 160, niewielkie piersi, płaski brzuch i w końcu mój wielki atut ślicznie wyrzeźbiony ...
Nowy dzień przywitał nas dużą ilością promieni słonecznych wdzierających się przez okno do naszego pokoju. Wypoczęci po małym maratonie rozkoszy wstaliśmy z łóżka i ...
Szkołaaa... Tak... To miejsce dobijało go. Nudne lekcje ciągnęły się w nieskończoność, a jego długopis wyrzucał reszki atramentu na kartkę z zeszytu. Nie była to ...
Leżałam obolała, zapłakana w łóżku i później usłyszałam, jak Sandra wychodzi do szkoły. Tego dnia mój pan został w domu, pewnie pracował w swoim gabinecie. Wstałam ...
Rok dwa tysiące siódmy, początek lipca, sobota godzina szósta rano, jadę do Rucianego-Nidy na żagle. Nareszcie po kilkunastu latach mogę wejść na pokład żaglówki. Mój ...
Podeszłam do lustra i jeszcze raz sprawdziłam czy wszystko jest na swoim miejscu. Oczywiście brakowało cycków, ale przyzwyczajona do tego widoku zlustrowałam resztę ...
Zapalone świece w pokoju dawały klimat zmysłowości. Dźwięki muzyki ilustrowały jej ich taniec. Spokojny, delikatny, taniec ocierających się ciał, łączących się ...
Ostrzegam, że tekst zawiera treści wulgarne oraz brutalne. Tytuł wyraźnie zapowiada o czym jest to opowiadanie, wiec jeśli czujesz, ze nie jest ono w Twoim typie; nie ...
Szczęk otwieranego zamka w mroku nocy upewnił go, że nie zamknęła drzwi. Westchnął z ulgą. Pomimo, iż nigdy mu nie odmawiała, poczuł się lepiej gdy usłyszał owy ...
Pamiętam jak kiedyś w jesienne czwartki chodziliśmy do kina na późne seanse jakiegoś głupiego filmu by móc pieprzyć się w ciemnościach, ta nutka perwersji, że akurat ...