Erotyczne - str 80

  • Kwaterunek cz. 1

    Był już wieczór. Zofia wraz z mężem Marcinem przygotowywali się do kolacji. Życie w niewielkim domu na uboczu, nieopodal małego miasteczka nie było ekscytujące. Miało ...

  • BIUROWA POMOC

    Opowiadanie sprzed roku Ponownie wpadł jej ten głupi pomysł. Bała się, że ktoś ją nakryje, ale chęć zaspokojenia siebie zwyciężyła. Pomału jej ręka powędrowała ...

  • Sebastian i siostra kolegi

    Pewnego wczesnego, sobotniego popołudnia, dwudziestoparoletni onanista imieniem Sebastian, zabijał czas grając na komputerze. Niecierpliwie czekał na wieczór, ponieważ miał ...

  • Noc z bratem cz.1

    Cześć mam na imię Ola mam 16 lat jestem drobno zbudowaną dziewczyną niecałe 160, niewielkie piersi, płaski brzuch i w końcu mój wielki atut ślicznie wyrzeźbiony ...

  • nowi znajomi cz.4 zamiana

    Nowy dzień przywitał nas dużą ilością promieni słonecznych wdzierających się przez okno do naszego pokoju. Wypoczęci po małym maratonie rozkoszy wstaliśmy z łóżka i ...

  • Ladies Of Metal

    Szkołaaa... Tak... To miejsce dobijało go. Nudne lekcje ciągnęły się w nieskończoność, a jego długopis wyrzucał reszki atramentu na kartkę z zeszytu. Nie była to ...

  • Szalony wypad na żagle

    Rok dwa tysiące siódmy, początek lipca, sobota godzina szósta rano, jadę do Rucianego-Nidy na żagle. Nareszcie po kilkunastu latach mogę wejść na pokład żaglówki. Mój ...

  • Wrócę nad ranem

    Podeszłam do lustra i jeszcze raz sprawdziłam czy wszystko jest na swoim miejscu. Oczywiście brakowało cycków, ale przyzwyczajona do tego widoku zlustrowałam resztę ...

  • Ona i on, seksem rozpaleni...

    Zapalone świece w pokoju dawały klimat zmysłowości. Dźwięki muzyki ilustrowały jej ich taniec. Spokojny, delikatny, taniec ocierających się ciał, łączących się ...

  • Zbiorowy gwałt na nastoletniej Laurze

    Ostrzegam, że tekst zawiera treści wulgarne oraz brutalne. Tytuł wyraźnie zapowiada o czym jest to opowiadanie, wiec jeśli czujesz, ze nie jest ono w Twoim typie; nie ...

  • NOCNY GOŚĆ

    Szczęk otwieranego zamka w mroku nocy upewnił go, że nie zamknęła drzwi. Westchnął z ulgą. Pomimo, iż nigdy mu nie odmawiała, poczuł się lepiej gdy usłyszał owy ...

  • Kino i seks

    Pamiętam jak kiedyś w jesienne czwartki chodziliśmy do kina na późne seanse jakiegoś głupiego filmu by móc pieprzyć się w ciemnościach, ta nutka perwersji, że akurat ...

  • The Power Of Love cz.2

    2. Wróciłem do domu czując dreszcze na całym ciele. Co to u diaska było? Robert, jesteś doświadczonym, poważnym facetem, zbierz się do kupy. Ta wariatka mogła mnie ...