Gorące figle z kolegą
Tego czerwcowego dnia słońce świeciło mocniej niż zwykle, a w moim liceum nikt nie miał już ochoty na naukę. A na pewno nie ja. Choć miałam na sobie tylko cienką ...
Tego czerwcowego dnia słońce świeciło mocniej niż zwykle, a w moim liceum nikt nie miał już ochoty na naukę. A na pewno nie ja. Choć miałam na sobie tylko cienką ...
Amis. Amis jest przy mnie i mówi. Ma taki łagodny i ciepły głos. Uniosłam powoli głowę do góry. Ujrzałam jego oczy. Zmartwione. Nie chciałam żeby się martwił, a ...
To opowiadanie wypłynęło z mojego zainteresowania tematyką yaoi. Napisałam je, bo chciałam spróbować czegoś zupełnie odmiennego, co będzie z całkowicie innej bajki ...
Poszła do kuchni wstawić wodę na herbatę. Zastanawiała się nad swoim życiem. Czy właściwie podejmuje słuszne decyzje. Z myśli oderwał ją dzwonek do drzwi: -Kto to ...
Obudziłem się. A może raczej ktoś mnie obudził. Ona była szalona, ale nie chciałem by przestawała. Będę udawał, że śpię dalej, pomyślałem. Raz, za razem ...
Przyglądasz mi się. Czuję to dokładnie już od dłuższego czasu. Twój wzrok przesuwa się leniwie po mojej sylwetce na dłuższą chwilę zatrzymując się na odsłoniętych ...
Nie moje ale poczytać sobie można. Autor - Wier Godzina 23.04 Warszawa Centralna , w ostatniej chwili zdążyliśmy na pociąg do Kołobrzegu. Zdyszani wpadamy do korytarza i ...
Aleksandra szła wolno pustym korytarzem. Zastanawiała się nad tym wszystkim, co widziała. I co czuła. Była roztrzęsiona przez targające nią emocje. Chciała wierzyć temu ...
SZCZĘŚCIE Czas, jaki nastąpił potem, Andry najchętniej by przespał. Żałował, że nie jest jednym z tych zwierząt, które przesypiają zimę. Najchętniej wolałby ...
Gdy to usłyszałam ziemia się pode mną zatrzęsła. Ja, niewolnicą jakiegoś faceta, którego widzę pierwszy raz? Jak do tego doszło? I kim był tak naprawdę Eryk? -Jeśli ...
„ Tak, odpowiadał im w myśli, tak, nie mylicie się. Jest tylko ona, ona, u mojego boku, tu i teraz, i tylko to się liczy. Tu i teraz. A to, kim była dawniej, gdzie była ...
To miał być jej wyjątkowy wieczór. Ania słodka, kusząca, drobniutka blondynka. Dzisiaj wychodziła z koleżankami na wspólne wyjście do jednego z modnych klubów. Coś ...
Marcin nie pokazał się przez dwa dni. Dzwoniła, ale nie odbierał, na uczelni też nie mogła go zastać. Wiedziała, że jej unika, nie była tylko świadoma co dalej. Czy ...
Pewnego dnia zeszłego lata obudziłam się wcześniej niż zwykle, jakby czułam, że ten dzień przyniesie coś niespodziewanego. Rutynowo zwlekłam się z łóżka, zaparzyłam ...