Erotyczne - str 78

  • Gwałć Mnie

    Na początek dwa słowa - opowiadanie nie jest moje, ale nie ma go na stronie. Jest tak zajebiste (wg. mnie), że aż chcę się z Wami podzielić :) Dopadł ją, gdy prawie już ...

  • Sylwia - cz.1 - Internetowa znajomość

    Mam na imię Sylwia, za trzy miesiące i dwa dni skończę 17 lat. Jestem niską i szczupłą brunetką o jasnoniebieskich oczach. Nie jestem szczególnie piękna lecz mam inne ...

  • Wyznanie cz. 6.

    Wyszłam ze szpitala następnego dnia. Powoli wracałam do życia. Na szczęście wypadek nie był zbyt poważny i mogłam wrócić na uczelnie. Marta i Tomek przestali się ...

  • Czego szuka rolnik

    Finał realizacji programu zbliżał się wielkimi krokami. Rolnik Janusz miał nazajutrz zdecydować, która z kobiet będzie miała szansę zostać jego żoną. Górnolotny ...

  • Spełnienie

    Była wykończona, ale całkowicie zaspokojona. Przeżyła naprawdę wyjątkowe chwile. Leżała wtulona w ciało swojego mężczyzny. Jej plecy ściśle przylegały do jego ...

  • Zawsze chętnie

    Jak się okazało Martyna postanowiła tym razem włożyć sukienkę i trzeba przyznać, że wyglądała w niej wybornie. Każdy centymetr jej ciała pokryty bordową tkaniną ...

  • SPONSORING - 4

    Bardzo bała się tego dnia. Kilkakrotnie odkładała termin wyjazdu do rodziców. Wiedziała, że Wiktorowi zależało na uzyskaniu akceptacji przyszłych teściów. W końcu los ...

  • Potomek.Historia cz. 4.5

    Po treningu Simon wyszedł nawet na mnie nie patrząc, właśnie dlatego nie mam wyrzutów sumienia stojąc przed drzwiami do pokoju Michaela. Nie wiem po co mnie do siebie ...

  • Scenariusz

    Dzwonek do drzwi. Otwieram, wchodzi moja Pani. Zapraszam ją na pokoje. Siada, podaję jej kopertę z odliczoną kwotą i tym o to scenariuszem. Zaczyna czytać. Zabiera ...

  • Miłość i sztalugi

    Piotr ciągle malował. Dopiero kolejne bicie zegara uświadomiło mu, że to już cztery godziny. Wpadające przez uchylone okno promienie zachodzącego słońca zdobiły ...

  • Bartek - Kolega Z Wakacji...

    Bartek, to kolega którego poznałem na wczasach nad morzem. Spokojny, zadbany chłopak, który zwracał na siebie uwagę fajnym stylem bycia, miał bardzo wielu kolegów, i ...

  • Zniewolona Miłością cz.1 "Liznąć Szczęścia"

    Leżałaś na łóżku, rozmyślając nad tym, co się dziś wydarzyło… Wszystko zaczęło się, gdy po swoim porannym rytuale, czyli szybkim prysznicu, podczas którego ...

  • Pole minowe cz. 4

    Było mu cholernie gorąco. Nawet zdjęcie marynarki, rozluźnienie krawata i podwinięcie rękawów śnieżnobiałej koszuli, niewiele mu dało. Akurat dzisiaj, kiedy temperatura ...

  • Impreza, alkohol i Patryk...

    Budzi mnie delikatne skrzypienie łóżka i ciche kroki zmierzające w stronę drzwi. Ruszam lekko głową i zdaję sobie sprawę, że zasnęłam w ubraniu, zamroczona alkoholem ...