Erotyczne - str 81

  • Kino i seks

    Pamiętam jak kiedyś w jesienne czwartki chodziliśmy do kina na późne seanse jakiegoś głupiego filmu by móc pieprzyć się w ciemnościach, ta nutka perwersji, że akurat ...

  • The Power Of Love cz.2

    2. Wróciłem do domu czując dreszcze na całym ciele. Co to u diaska było? Robert, jesteś doświadczonym, poważnym facetem, zbierz się do kupy. Ta wariatka mogła mnie ...

  • MILF

    Zaproszenie od dwóch młodych chłopaków na portalu społecznościowym kompletnie mnie zaskoczyło. Obydwoje mieli po dwadzieścia dwa lata, podobno byli zbyt inteligentni jak ...

  • Ławka

    Był kolejny ciepły dzień, niby nic nowego, ale Ona właśnie dzisiaj ugadała się na coś więcej z nieznajomym. Od czterech dni nie funkcjonowała normalnie. Wiele zwykłych ...

  • Impreza.

    Otworzyłam powoli oczy a moje nozdrza zaatakował ostry smród alkoholu, marihuany i papierosów. Powoli uniosłam głowę rozglądając się na boki. Obok mnie leżał jakiś ...

  • Napalona kujonka i zakompleksiony prawiczek

    Jestem Karolina, chodzę do drugiej liceum. Nie mam żadnych koleżanek, od niedawna mam tylko jednego kolegę. Ludzie ze szkoły zbytnio mnie nie lubią, bo uważają mnie za ...

  • Panna X (12)

    Panna X. (12) Gdy zdołała wystawić głowę nad powierzchnię. Znowu paliło się światło. Tak zwyczajnie, jakby je włączył ktoś przed wejściem. I faktycznie usłyszała ...

  • Marzę o obciąganiu

    Nie jestem gejem i nigdy nie byłem. Od zawsze podobały mi się wyłącznie kobiety, a do facetów nie czułem zupełnie nic. Trochę zaszokowało mnie wobec tego, że w pewnym ...

  • Demon

    Pochłania mnie. On mnie pochłania. Zagłębiam się w nim coraz bardziej. Przeraża mnie to. Jeśli to sen chcę się obudzić. Dotyk mokrych warg wręcz wgryzających się w ...

  • DZIEWCZYNA Z MIASTA KOZIOŁKÓW

    Po kilku godzinach jazdy pociągiem nareszcie zbliżał się do celu swojej podroży. Znudzony w wagonie kolejowym, pomiędzy chwilami oglądania uciekającego świata, zerkał na ...

  • Moja laska chce kobiety...

    Kiedy poznałem Ole, od razu mi oświadczyła, że jest bi, i, że jeśli chcę z nią być, będę musiał od czasu do czasu, tolerować jej skoki na boki z kobietami ...

  • Nudne ogłoszenie - część 2

    W sypialni zapaliła lekkie światło. Żyrandol rozświetlał nieduże pomieszczenie z duża szafą, wielkim łóżkiem i błękitnymi ścianami. Po pokoju było porozrzucanych ...

  • Studentka w potrzebie

    "Zachciało mi się tych studiów zaocznych!" pomyślał Jakub podczas kolejnego kwadransa stania w korkach w drodze do pewnego większego miasta. Idealne zajęcie na piątkowe ...

  • Kazirodczy Kazimierz

    Pan Zdzisiu mieszkał na ubogiej, polskiej wsi. Miał po ojcu skrawek pola, którego uprawą się zajmował, by mieć za co żyć. Nie przynosiło to zbyt dużych zysków i pan ...