Erotyczne - str 90

  • Moja pierwsza przyjemnosc

    Napisala, jak zawsze zaczynajac rozmowe od krotkiego 'co tam?'. - Siedze caly czas na tym necie, poczytam, pogram, a u Ciebie? Coz ja innego moglbym robic, jak mnie w pracy nie ma ...

  • Konsternacje cz. III

    - Nie znajdziesz jej, tato – łagodnym głosem przekonywała mnie moja córka. – Może ona wcale nie chce żeby ją odnaleziono? Słowa Justyny ledwo do mnie docierały. W ...

  • Masturbacja z Toba w mojej wyobrazni…

    Leżę na łóżku wyobrażając sobie jak klęczysz obok mojej twarzy obijając penisem o mój policzek. Jest mokry i twardy. Zagryzam wargę by łapczywie nie wciągnąć go w ...

  • Przygoda z Moniką cz 2

    Po upalnym, przyjemnie spędzonym nago weekendzie, nastał deszczowy poniedziałek. Nowy tydzień, i cała masa rzeczy do zrobienia, i wskoczyć wreszcie w jakieś ubrania. Monika ...

  • Rozmowa o pracę.

    Szukanie pracy to najgorsze zajęcie na świecie! Kto wymyślił te cholerne CV? Jak można opisać siebie na jednej stronie A4? Jak taki świstek papieru ma komukolwiek ...

  • Mój pierwszy raz i następne VIII

    - Mam dla was nowinę... - Martin przyszedł na spotkanie piątkowe jako ostatni. Siedziałam już na kolanach pana Mirka a jego dłonie błądziły: jedna po moich plecach a ...

  • Po długiej przerwie.

    Nie zapowiadało się zbyt ciekawie, deszczowy wiosenny dzień wprawiał mnie w ponury nastrój. Przypomniałam sobie że kiedyś pisałam opowiadania różnej treści, więc ...

  • Stara znajomość

    Siedząc przy barze popijałam piwo z butelki i przyglądałam się ludziom na około. Większość z nich podrygiwała w rytm muzyki ocierając się o siebie, inni siedzieli przy ...

  • Seksowna niania

    Witam. Piszę pierwszy raz, więc proszę o wyrozumiałość. Ta część opowiadania to krótki wstęp. Napiszcie czy pomysł jest dobry, czy się podoba i czy mam to ...

  • Szybko i wściekle

    Wyrd bid ful araed- jak mawiali duńscy wikingowie - przeznaczenie jest wszystkim. Nie można oszukać przeznaczenia, ani się przed nim ukryć. Wszystko, co możemy zrobić, to ...

  • Onieśmielająca - 7 lat później cz. 4

    Thiago Widok z drzwi na masturbującą się z pasją Silver był wprost idealny. Mogłem z bliska obserwować jak brunetka pieści zwinnymi palcami swoją nabrzmiałą szparkę ...

  • Szkolny seks - cz. 3 - Każde miejsce jest dobre

    Wróciłem zmęczony po basenie. Położyłem się od razu spać i zasnąłem po sekundzie. Obudziło mnie znane z wakacji uczucie. Ktoś ssał mojego penisa. Nie musiałem się ...

  • Udane przedstawienie

    Jestem prze­ko­nana, że każdy z Was kie­dy­kol­wiek czy­tał lub cho­ciaż sły­szał legendę o Smoku Wawel­skim. Potwór zie­jący ogniem, prze­ra­żony król i ...

  • Szczur cz. 11

    Podobno koty to jedyne zwierzęta, które dały się udomowić na swoich warunkach. Nie załapałem się, byłem szczurem. Musiałem się dostosować. Życie oczywiście płatało ...