Erotyczne - str 92

  • Wyjazd. cz.2

    Poranek zaskoczył Oliwię, obudziła się sama. Po jej kuzynie nie było śladu. Postanowiła iść na śniadanie i ogarnąć się. Kiedy zjadła od razu poszła pod prysznic ...

  • Lola i Szef cz.2

    - Chyba cię coś mocno… - nie dokończyłam i spojrzałam na niego ze złością. - Chodź Michał – zaśmiał się szef – pokaż naszej Loli jak traktujemy odmowę ...

  • Trzy(sta)

    Cholera, cholera, cholera.. Za cztery dni, miały minąć trzy lata, a ja nie byłam w stanie nic wymyślić. "Makbet" - był, Agata Christie - zbyt banalna.. No jak do cholery go ...

  • Mama koleżanki.

    Zbliżał się koniec roku szkolnego. Planowaliśmy razem z klasą, oczywiście bez naszej wychowawczyni zrobić jakąś imprezę. Obmyślaliśmy, gdzie miała odbyć się ta ...

  • Przecież to tylko gra

    Włączyłam laptopa, uchyliłam balkon, zalogowałam się na ulubiony portal, a do odtwarzacza wsunęłam ulubioną płytę. Byłam gotowa do zabawy. Jak zawsze na monitorze ...

  • Idealny wieczór.

    To był jeden z tych gorszych dni. Godziny w pracy dłużyły się niemiłosiernie, co chwilę pojawiał się ktoś z jakimś problemem oczekując od Ciebie magicznego ...

  • Erotyczna wycieczka do Dublina cz.4 "powrót do Irlandii"

    …jak to możliwe by jednocześnie mieć wyrzuty sumienia i cieszyć się z tego, co się stało? Wróciłam do domu. Za kilka dni wylot. Szymon dzwonił a ja udawałam, że ...

  • Biblioteka

    Andrew Boock Biblioteka Pełen optymizmu po przyjeździe w rodzinne strony udałem się bezpośrednio do miejskiej biblioteki. Przekroczyłem próg gmachu z uśmiechem na ustach ...

  • Spragnieni bliskości

    - Czemu nie odbierasz tego pieprzonego telefonu. – Usłyszała głośny krzyk w słuchawce. - Nie słyszałam, zresztą jestem zajęta. O co chodzi? – Powiedziała donośnym ...

  • Dla Panów

    Wyobraź sobie, że śpisz, mając świadomość, że niedługo będziesz się budzić. Skradam się powoli do łóżka, klękając obok Twojego ciała. Nadal pachniesz wieczornym ...

  • Daj się ponieść namiętności!

    Lekko zestresowana i bardzo napalona stajesz pod moimi drzwiami. Naciskasz dzwonek swoim paluszkiem z pomalowanym na krwistoczerwony kolor paznokciem i słyszysz przeciągłe ...

  • Kochana Anna

    Był chłodny wieczór, wracała sama po ciężkim dniu w pracy. Cały dzień był młyn, mnóstwo klientów i żaden z nich nie był wyrozumiały. Wszyscy chcieli wszystko na ...

  • Friends with benefits

    - Gdzie jesteś? – pytam drżącym z niecierpliwości głosem. - W bibliotece – odpowiada głęboki, męski, znajomy głos. - Za dziesięć minut – mówię pewnie, po czym ...

  • Krew orka, cz. 5

    Cały dzień spędzała Adela na modlitwie oraz pracy, przerywanej dwoma posiłkami. Siostry zakonne, okazuje się, nie są tak świątobliwe gdy tylko zachodzi słońce. Gdy ...