Erotyczne - str 95

  • Technikum - cz. 3 - jak kibicowałam naszym

    Co jakiś czas pierdoliłam się z Jurkiem w kantorku w czasie wfu. Czasami jebał mnie Adam, a jeszcze kiedy indziej rżnęli mnie wspólnie. Było to mega spoko i moja pisia ...

  • Biurowy seks

    Padał ciepły deszcz, mocząc mi włosy i ubranie. Weszłam do firmy i wjechałam windą na twoje piętro poprawiając się w lustrze. Poszłam w kierunku twojego biura ...

  • Jak się spełnił mój lesbijski sen.

    Tak, byłam les. I byłam też zakochana. I wydawało mi się, że bez szans. Obydwie studiowałyśmy i wynajmowałyśmy dwupokojowe mieszkanie. Pat była zdecydowanie hetero ...

  • Pan Kapitan

    Nie było Cię bardzo długo, miałam o tobie zapomnieć, ale nadal zaprzątasz moje myśli. Czasami jak zamknę oczy widzę Ciebie, przytulasz mnie i patrzymy ze wzniesienia na ...

  • Odmiana I

    Treść tego postu może zawierać treści wulgarne, mogące przypadkiem urazić niektórych czytelników. Wszystkie postacie są fikcyjne. Kopiowanie ZABRONIONE! "Cześć ...

  • Suka na smyczy zawsze jest dla Pana

    - Usiądź. – Gdy to zrobiła dotykał jej skóry na ramionach. Czuła dreszcze przebiegające przez jej ciało. Starała skupić się tylko na nim choć w myślach od kilku dni ...

  • Żeby życie miało smaczek, raz dziewczynka, raz chłopaczek.

    Umówiłyśmy się z Elwirą w naszej stałej kawiarni, do której przychodziłyśmy jedynie dlatego, że miała cudowne łazienki z szerokimi blatami i ogromnymi lustrami, w ...

  • Zdrada kontrolowana cuckold

    Z zona mamy już niezły staż. Coraz częściej zdarzało się ze zona dochodziła przede mną. Czyżbym się już starzał? Pewnego razu gry to nastąpiło zona powiedziała ze ...

  • Wakacje z kuzynostwem cz.6 Ostatnia

    Podczas obiadu padł pomysł by zagrać w karty, a konkretnie w kuku. Ustaliliśmy zasadę, że przegrany zamiast bity będzie musiał wykonać zadanie. Ten kto pierwszy krzyknie ...

  • Zgwałcona i zadowolona licealistka

    Odkąd pamiętam zawsze miałam różne fantazje sexualne w mojej głowie. Niestety tylko w mojej głowie bo bałam się je realizować. Jedną z takich fantazji to fantazja na ...

  • Leśna przygoda z dwiema małolatami

    Gdy nadszedł upragniony koniec pracy szybko zebrałem się z firmy, wsiadłem w auto i pojechałem do domu. Było wrześniowe słoneczne i ciepłe popołudnie, chciałem ...

  • "Pierwszy raz"

    Swój pierwszy kontakt seksualny miałem, jakieś 4 lata temu. Wiem, że w tych czasach ktoś kto ma 21 lat i nie uprawiał seksu to ewenement, ale tak właśnie miałem. Stało ...

  • Stażystka cz.3

    Kolejne tygodnie mijały bardzo szybko i w końcu nadszedł dzień, kiedy stażystki miały się dowiedzieć która z nich dostanie umowę o pracę. W piątek, który był ...

  • "Gorąca mamuśka"

    Od pamiętnej wizyty u farmaceutki minęło już kilka ładnych tygodni. Lato powoli dobiegało końca. Pewnie większość z Was pomyślała, że regularnie chodziłem po mój ...