Erotyczne - str 96

  • Reach it, touch it, feel it.

    - “We found love in a hopeless place… We found love in a hopeless place… We found love in a hopeless place… We found love in a hopeless place…” Cholerny odruch ...

  • Internetowe love story

    Come back po czasie. Może psuje nastrój, bo jak zwykle zmyślone, ale mocno inspirowane rzeczywistością. Miłego czytania! Poznała go przez Internet. Każdego dnia ...

  • Młodsza siostra mojego przyjaciela #3

    Od mojego ostatniego spotkania z Ewą minął już tydzień, tęskniłem za nią okropnie więc postanowiłem do niej zadzwonić i zaprosić ją na kolację i jakiś film ...

  • Japońska miłość

    Był rok 1645. Kwitnące wiśnie migotały w promieniach zachodzącego słońca. Yukio był zmęczony. Wracając z wojennej wyprawy marzył tylko o domu. Nie myślał o panu ...

  • Najdroższa

    Leżę na plecach, szczęśliwy jak nigdy. A właściwie jak zawsze. Na mnie leży Ewa. Cała mokra od potu, spermy i kobiecego wytrysku całuje mój tors, przed chwilą ponownie ...

  • Sucze zapędy

    Siedziałam ze związanymi rękoma ułożonymi za oparcie krzesła, unosząc delikatnie swoje ciało, odczuwające zimne krople alkoholu spływającego po moich piersiach i ...

  • Współlokatorka. cz.2

    Gdy tak leżał w swoim łóżku, zasnął w końcu zmęczony. Obudził się w środku nocy, właściwie bez zastanowienia ubrał się i pakował swoje rzeczy. Starał się robić ...

  • Jak bardzo mnie chcesz? - cz2

    - Jak bardzo Cię chcę? Żadne słowo nie jest w stanie tego opisać. Pożądania, chciwości mej co do Twego ciała, Ciebie całej, tego co dzieje się moich spodniach gdy Cię ...

  • Nigdy nie wiesz jak zakończy się dzień

    Monika stała przed lustrem w łazience przypatrując się swojej twarzy i biustowi. Trzydziestkę przekroczyła już jakiś czas temu, nadal jednak prezentowała się bardzo ...

  • Przeprowadzka

    Przez całe życie mieszkałam w mieście. Niestety rodzice postanowili przeprowadzić się na wieś. Najgorsze jest to, że mam 20 lat i dopiero zaczynałam studia. Poznałam ...

  • Księżniczka.

    - Więc mówisz, żeś jest księżniczką? - zapytał tłusty oberżysta młodą niewiastę rasy elfów, przy okazji polerując blat, tak czy inaczej, brudną ścierką. - Tak! ...

  • Mokra szparka cz. 2

    Nikola pociągnęła mnie za rękę do toalety. - Co Ty do cholery robisz?! - powiedziała, gdy tylko zamknęły się za nami drzwi. - Słuchaj, spóźniłam się na lekcje ...

  • Szantaż

    Proszę, Pani przodem – powiedział Artur przytrzymując drzwi i przepuszczając Judytę. Artur I Judyta są parą już od roku. Jak w każdy weekend Artur zaprosił ją do ...

  • Nieoczekiwana niespodzianka cz VIII

    Następne dni spędziłam punkt po punkcie obmyślając plan zemsty na Michale. Karol starał się jak najbardziej mi pomoc, gdzieniegdzie przeplatając swoje elementy ...