Erotyczne - str 94

  • Księżniczka.

    - Więc mówisz, żeś jest księżniczką? - zapytał tłusty oberżysta młodą niewiastę rasy elfów, przy okazji polerując blat, tak czy inaczej, brudną ścierką. - Tak! ...

  • Mokra szparka cz. 2

    Nikola pociągnęła mnie za rękę do toalety. - Co Ty do cholery robisz?! - powiedziała, gdy tylko zamknęły się za nami drzwi. - Słuchaj, spóźniłam się na lekcje ...

  • Szantaż

    Proszę, Pani przodem – powiedział Artur przytrzymując drzwi i przepuszczając Judytę. Artur I Judyta są parą już od roku. Jak w każdy weekend Artur zaprosił ją do ...

  • Nieoczekiwana niespodzianka cz VIII

    Następne dni spędziłam punkt po punkcie obmyślając plan zemsty na Michale. Karol starał się jak najbardziej mi pomoc, gdzieniegdzie przeplatając swoje elementy ...

  • Usługi cz. II

    Andrew Boock Usługi 3 Ania siedziała na wygodnej sofie u przyjaciółki, która podała jej kieliszek czerwonego wina. Zaprosiła ją z wyraźnym podekscytowaniem w głosie ...

  • Niewolnica i ja

    To już kolejny dzień bezowocnych poszukiwań. Ta za gruba, ta za stara, ta zbyt niska... Przechodząc się po targu niewolników naszemu bohaterowi naprawdę ciężko było ...

  • Biedul... Biedul... I biedul!

    Wyjrzałam niepewnie poza okno autobusu. Już po raz kolejny wywalili mnie z rodziny zastępczej ze względu na to że ich syn zakochał się we mnie. To oczywiste że, kiedy ...

  • "Nie patrz tak na mnie!" Cz. 1

    PROLOG Patrzę na młodą kobietę stojącą po drugiej stronie w lustrze. Widzę długie kasztanowe, lekko falowane włosy. Ciemne idealnie wyregulowane brwi, oczy koloru ...

  • Trailer kwiecień 2015

    Szkolny seks – cz.3 - Każde miejsce jest dobre Objąłem Natalkę. Przytuliła się do mnie, nieco zaskoczona. Nie spodziewała się o co mi chodzi. Ale wkrótce poczuła. Moja ...

  • Całkiem lekko

    - Nad fioletowo-słoną rzeką. Rozpinam purpurowy most. Powietrze eksploduje tęczą.I dźwięczą ostrza srebrnych kos… "Milordzie, ktoś prosi o łaskę rozmowy”- głos z ...

  • Kartki z pamiętnika Spotkanie

    23 stycznia 2015 Postanowiłem zapytać Marty, czy umówi się ze mną. Szybki sms "Masz jutro czas o 17 gdzieś wyskoczyć ?". I od razu odpowiedź "Pewnie, z wielką chęcią" ...

  • Moja Olga cz.1

    Może najpierw parę słów o sobie... Mam na imię Mateusz, jestem studentem drugiego roku na studiach biotechnologicznych w Warszawie. W moim pierwszym opowiadaniu( tak na tym ...

  • Czarodziej słowami opętuje....

    By widzieć Ciebie nie potrzebuję wzroku, potrafię dostrzec twoją osobę nawet w mroku, z tłumu szybko Cię wyłapuje, jak łowca ofiarę znajduję, nie potrafię oderwać od ...

  • DOKTOR I MAGDALENA część druga

    Część pierwsza i druga opowiadają o jednym spotkaniu, warto więc przeczytać obie. Zapraszam do mojego świata... ;) Tamtego popołudnia doktor przeraził się ...