Erotyczne - str 97

  • Seksualny seans kinowy

    Szykowała się do wyjścia ubrana w luźną turkusową spódnicę przed kolana i w biały top osłaniający jej ramiona, ale odkrywający jej plecy. Przez bluzkę widoczne były ...

  • Nocna niespodzianka

    Budzę się w środku nocy. W pokoju jest ciemno i cicho ale jestem pewna, że obudził mnie jakiś szelest. Chcąc przekręcić głowę na bok uzmysławiam sobie, że nie mogę ...

  • Kulki gejszy

    - Włóż je. – Powiedział, patrząc się z pragnieniem w oczy żony. - Nie. – odpowiedziała śmiejąc się pod nosem, tak by nie dostrzegł tego jej rozmówca. - Proszę ...

  • Szkolne (lub nie) igraszki (III)

    -O tak! O tak! O taaaaaaaaak! "Dzyń dzyń" - przyjemny sen został przerwany przez ten okropny dźwięk budzika. Ania obudziła się. Na wspomnienie snu sięgnęła ku dolnym ...

  • Ewa c.d.

    Leżę na plecach, szczęśliwy jak nigdy. A właściwie jak zawsze. Na mnie leży Ewa. Cała mokra od potu, spermy i kobiecego wytrysku całuje mój tors, przed chwilą ponownie ...

  • Nie tylko pożądanie

    To co piękne i zmysłowe zaczyna się najczęściej niewinnie. Spojrzeniem rzuconym znad okładki książki. Uśmiechem puszczonym śmielej, już w konkretnym kierunku. Napotkany ...

  • Kamilla

    Nie mogłem uwierzyć. Zdałem na medycynę. Marzenia się spełniają. Tabun dziewczyn i chłopaków razem ze mną. Młodzi, zdolni. A ja między nimi, wchodzący w dorosłe ...

  • Rafaleo #1

    To był trzeci dzień naszych ferii, mógłbym powiedzieć trzeci świetnie spędzony dzień ferii. W przeciwieństwie do poprzednich lat nie spędziłem go przed komputerem, a to ...

  • Niewinne oczęta.

    Właśnie wyłączył światło w pokoju, kierował się do łóżka kiedy ktoś zapukał do jego drzwi. Zaskoczony wymacał przełącznik, podszedł do drzwi i po czym otworzył ...

  • Udana nocna zabawa

    Zbliżała się 21.00. Siedziałam w cieniutkim szlafroczku przed telewizorem i oglądałam komedię romantyczną. Tomek mój chłopak, przed chwilą wrócił z pracy. Widziałam ...

  • Domówka u Ani cz.1

    Pierwszy semestr w liceum ciągnął się w nieskończoność.Z ulgą odetchnęłam gdy ten koszmar się skończył.Moja przyjaciółka Ania organizowała domówke na której ...

  • Ja, Dziewczyna i ... Brat.

    Cześć. Mam na imię Adrian. Jestem 18-letnim, wysokim, miłym chłopcem o szczupłej budowie ciała i miłym wyrazie twarzy. Od jakiegoś czasu chodzę z Klaudią, z moją ...

  • Mama kolegi

    Od najmłodszych lat przyjaźnimy się z kolegą Dawidem ja mam na imię Piotrek, gdy zaczęliśmy dojrzewać coraz bardziej opowiadaliśmy o naszych fantazjach z kobietami bardzo ...

  • Wakacje u Teściowej cz.7 pożegnanie...

    To niestety ostatni dzień naszej wizyty u Teściowej..... więc chcieliśmy go jak najlepiej wykorzystać... Rano poszliśmy do ogrodu się opalać razem z Olą Anitą i Kają ...