Erotyczne - str 100

  • Kamilla

    Nie mogłem uwierzyć. Zdałem na medycynę. Marzenia się spełniają. Tabun dziewczyn i chłopaków razem ze mną. Młodzi, zdolni. A ja między nimi, wchodzący w dorosłe ...

  • Rafaleo #1

    To był trzeci dzień naszych ferii, mógłbym powiedzieć trzeci świetnie spędzony dzień ferii. W przeciwieństwie do poprzednich lat nie spędziłem go przed komputerem, a to ...

  • Niewinne oczęta.

    Właśnie wyłączył światło w pokoju, kierował się do łóżka kiedy ktoś zapukał do jego drzwi. Zaskoczony wymacał przełącznik, podszedł do drzwi i po czym otworzył ...

  • Udana nocna zabawa

    Zbliżała się 21.00. Siedziałam w cieniutkim szlafroczku przed telewizorem i oglądałam komedię romantyczną. Tomek mój chłopak, przed chwilą wrócił z pracy. Widziałam ...

  • Domówka u Ani cz.1

    Pierwszy semestr w liceum ciągnął się w nieskończoność.Z ulgą odetchnęłam gdy ten koszmar się skończył.Moja przyjaciółka Ania organizowała domówke na której ...

  • Ja, Dziewczyna i ... Brat.

    Cześć. Mam na imię Adrian. Jestem 18-letnim, wysokim, miłym chłopcem o szczupłej budowie ciała i miłym wyrazie twarzy. Od jakiegoś czasu chodzę z Klaudią, z moją ...

  • Mama kolegi

    Od najmłodszych lat przyjaźnimy się z kolegą Dawidem ja mam na imię Piotrek, gdy zaczęliśmy dojrzewać coraz bardziej opowiadaliśmy o naszych fantazjach z kobietami bardzo ...

  • Wakacje u Teściowej cz.7 pożegnanie...

    To niestety ostatni dzień naszej wizyty u Teściowej..... więc chcieliśmy go jak najlepiej wykorzystać... Rano poszliśmy do ogrodu się opalać razem z Olą Anitą i Kają ...

  • Żonaty Cz.1

    Mam na imię Kinga, opowiadanie napisane przeze mnie jest fikcyjne. Mam na imię Oliwia, mam 18 lat, chodzę do liceum. Jestem szczupła, mam 175 cm wzrostu, długie blond włosy ...

  • Trochę więcej z mojego życia cz. 2

    Dzień zaczął się beznadziejnie przyjemnie. Jasne promienie słońca wdzierały się do ciemnego pokoju, oświetlając piękną twarz mojej najlepszej przyjaciółki. Wtulona ...

  • Listonosz puka zawsze dwa razy cz.3

    Praca, praca, praca...Dziś znowu niespodzianka.Przyszedł na urząd nowy chłopak i pech chciał, że to właśnie ja dostałem go na kilkudniowe przeszkolenie.Żadna frajda, nie ...

  • Znajdę Cię cz.2

    Kolejne dni mijały mi dosyć… samotnie. Luiza nie dawała znaku życia. Poza tym nie chciałem Jej teraz jeszcze bardziej denerwować. Kilka dni takiego odpoczynku na pewno ...

  • Pamiętnik wampira cz.2

    Dodaję na szybko. Miałam co prawda trochę inną koncepcję, ale podczas pisania samoistnie się zmieniła, rezultat sami oceńcie. Będę wdzięczna za każdy komentarz. Przez ...

  • Pan Prezes cz. 2

    Pani Justyna usiadła mi na kolanach i na kolanach pocałunki przerywane były pieszczotami szyi i torsu całość składała się w romantyczny obrazek. W miarę czasu mój penis ...