Erotyczne - str 103

  • Ten pierwszy raz. Prawdziwa historia.

    Cała historia miała miejsce wiele lat temu. Z racji mojego obecnego wieku z całą stanowczością mogę stwierdzić, że byłem wówczas jedynie chłopcem. Jednak ja z ...

  • Nocna uczta część 2.

    Po krótkiej przerwie, podczas której pieściłem Cię na niemal wszystkie możliwe sposoby, zabrałem Cię w pewne szczególne dla mnie miejsce. Chce zobaczyć moją ...

  • Pół satyra na rzecz potrzeb nieprzemijających

    Chodzenie w kółko po pokoju wielkości 4x4m powoli zaczęło doprowadzać mnie do szewskiej pasji. No, bo przecież ileż można?! Najpierw, kiedy przyszłam do domu po dniu ...

  • słodka dziewczyna ze Slupska cz.1

    Witam Was to moje pierwsze opowiadanie na faktach autentycznych, mogą wystąpić bledy w pisowni poniewaz pisze na telefonie. Jak wste się spodoba to będą dalsze części ...

  • Archipelag rozkoszy

    Dzień chylił się ku zachodowi. Siedziałaś na tarasie domku na plaży, który został Ci przydzielony na te wakacje, popijając lampkę wina. Wspominałaś to co wydarzyło ...

  • O'ahu

    Ciepła lipcowa noc. Jak zwykle o tej porze roku temperatura na Hawajach w nocy sięga około 25 stopni. Czuje pod stopami wciąż nagrzany promieniami słońca piasek. Idziesz ...

  • Vlad Palownik - I

    Tym razem to nie do końca erotyka, więc łapki na stół ;) Historia Vlada Palownika wcale nie była tak okrutna, jak by się mogło na pierwszy rzut oka wydawać. Vladem ...

  • Zauroczenie THE END

    -Przeczytaj to …. " …. Tak bardzo ją nienawidzę. Nie mogłam patrzeć jaka jest z nim szczęśliwa. Do Ciebie osobiście nic nie mam, ale wiedziałam, że jak uderzę w ...

  • Lubię

    Lubię czuć się mała, bezbronna, bezpieczna. Paradoks? Nie... To możliwe. Lubię kiedy dotyka mnie twardo, bezlitośnie, niekrzywdząco... Kiedy twardy wzrok bije się o ...

  • Bo jo cie kochom... First Porn.

    Gustaw złapał w dłoń pilota. Cofając ramię, trafił wystającą z talerza łyżkę. Zaistniał związek przyczynowo - skutkowy. W skrócie ZPS. Pierwszą fazą planu ZPS ...

  • Ruchać mi się chciało

    Sobota, godzina 12, wstałem dziś o 10 i jedyne co przez ten czas zrobiłem to… nic. Ciągle głowę zaprząta mi jedna myśl: chce mi się ruchać. Kurwa, mam ciśnienie, że ...

  • Największa domowa impreza wszechczasów

    Thiago Neves to 17-letni brunet amerykańsko-brazylijskiego pochodzenia. Ma 180 centymetrów wzrostu, przenikliwe, czarne oczy i wygląd, który powalał większość dziewczyn z ...

  • Niewolnica Pana

    Wszystko zaczęło się kilka miesięcy temu. Byłam w klubie, jako 18-letnia dziewczyna w sexi sukience, która ledwo zakrywała pupę, robiłam duże wrażenie. Podrywało mnie ...

  • Wpadka

    -No chodź, nie daj się prosić! - nalega moja psiapsióła, Kasia, która bywa bardzo uparta. - Zuza, trzeba czasami wyluzować. Zadręczysz się tymi studiami... -Łatwo Ci ...