Pierwszy orgazm
"Co? To przecież niemożliwe!" zaprzeczał sobie Michał. "Ja zawsze udawałam.Przepraszam." usłyszał w odpowiedzi od Ani. "Udawałam, że mam orgazm ...
"Co? To przecież niemożliwe!" zaprzeczał sobie Michał. "Ja zawsze udawałam.Przepraszam." usłyszał w odpowiedzi od Ani. "Udawałam, że mam orgazm ...
Mam na imię Marcin, mam 20 lat, jestem dobrze zbudowanym wysokim facetem (192cm, 85kg). Od dziecka jestem nieśmiały przez co zawsze miałem problemy ze znalezieniem sobie ...
Ciepły letni wieczór. Słońce leniwie chowało się już za horyzontem. W oddali niósł się klang pracującego silnika motocykla. Jego hałas rozchodził się w dolinie ...
Miał nadzieję że po wszystkim Pani Lena da mu już spokój. Przyszedł na lekcję jak zwykle, siedział cicho przez całą lekcję. Ciągle czuł na sobie jej spojrzenia ...
Gdyby ktoś wprost zapytał, co mogę powiedzieć o Agnieszce, tylko bym się uśmiechnął. Są osoby, których opis nie powinien zdradzać. Mają pozostać zamknięte w ...
54 Kalvin podbiegł i złapał dziewczynę za głowę. - Nic ci nie jest? Uspokój się, to tylko ja. Lisa przestała krzyczeć. Patrzyła na niego nieobecnym wzrokiem. Mamrotała ...
Był piękny zimowy dzień, więc postanowiłam, że przejdę się na spacer do parku. Ubrałam się dosyć ciepło, ponieważ na dworze było strasznie mroźno. Wyszłam z domu ...
Przygotowałam się. Specjalnie na ten wieczór przełamałam bariery wstydu i udałam się do sex shopu, w którym zakupiłam sprośną wersję szkolnego mundurka i kilka innych ...
To był mroźny zimowy wieczór. Z pozoru nie różnił się niczym szczególnym od innych grudniowych wieczorów. W oknach okolicznych domów paliły się światła ...
- Daj mi je. Sztywną ręką rzuciła mi bieliznę. Dotknąłem lepkości i przysunąłem palce pod nos. Spojrzałem jej w oczy. - Słodko pachniesz. Właśnie tak to sobie ...
Cała historia miała miejsce wiele lat temu. Z racji mojego obecnego wieku z całą stanowczością mogę stwierdzić, że byłem wówczas jedynie chłopcem. Jednak ja z ...
Po krótkiej przerwie, podczas której pieściłem Cię na niemal wszystkie możliwe sposoby, zabrałem Cię w pewne szczególne dla mnie miejsce. Chce zobaczyć moją ...
Chodzenie w kółko po pokoju wielkości 4x4m powoli zaczęło doprowadzać mnie do szewskiej pasji. No, bo przecież ileż można?! Najpierw, kiedy przyszłam do domu po dniu ...
Witam Was to moje pierwsze opowiadanie na faktach autentycznych, mogą wystąpić bledy w pisowni poniewaz pisze na telefonie. Jak wste się spodoba to będą dalsze części ...