Lisica
Godzina 6 rano dla wielu jest godziną podczas której obracają się na drugi bok, lecz dla Lilly jest to czas wielkiej bitwy, na śmierć i życie… z budzikiem. Lilly jest ...
Godzina 6 rano dla wielu jest godziną podczas której obracają się na drugi bok, lecz dla Lilly jest to czas wielkiej bitwy, na śmierć i życie… z budzikiem. Lilly jest ...
Chłód jesiennego wieczoru, a raczej ziąb mroźnej nocy odrobinę otrzeźwił Elizę. Nadal jednak ledwie trzymała się na nogach. Już nie wiedziała, co jest temu bardziej ...
Aleksandra & Rafał, Część pierwsza z ---------. pt.:"Weekend w górach. No to w drogę" ___________________________ Aleksandrę poznałem 4 lata temu przez ...
Kilka lat temu postanowiłem z moją teraz moją żoną a w tedy ówczesną dziewczyną Anią zorganizować imprezę w domu gdzie mieszkałem z rodzicami. Chata była wolna ...
- Gdzie byłeś? - Na masażu. - Aha. Ty masz w środy zajęcia – powiedziała cicho, spoglądając na plan tygodnia. Nie znoszę kłamać. Dlatego, choć to może trochę ...
Późnym wieczorem opuścili restaurację. Duże krople deszczu intensywnie spadały na chodnik. Zielone lampki małego hoteliku po przeciwnej stronie ulicy, przykuły uwagę ...
Gdy oddech magdy uspokoił się po ostatnim orgaźmie postanowiła odwdzięczyć się bobowi. Chwyciła z podłogi olejek, który wypadł z szafki. Chojnie nasmarowała nim całe ...
- Czy ciebie Kamilo pojebało? - Podniosłam głos nie patrząc na to że lekcja się zaczęła a nasz nauczyciel jest już w klasie. Był najmłodszym nauczycielem jakiego ...
Jeżeli miałbym wskazać palcem, patykiem, lub jakimkolwiek innym przedmiotem osobę, której nie trawię, byłaby to właśnie Mianowska. Ją miałem ochotę pokazać sztyletem ...
No i siedzę w tym kinie. Cóż zrobić? Kocham go, więc poszłam. I patrzę na beznadziejnie bezwartościowy film; z ekranu hektolitrami leje się krew, a główny bohater jest ...
Weszła właśnie do swojego mieszkania, wypełniała je dobijająca cisza. Zapaliła światło i położyła się na łóżku. Włączyła telewizor aby nie było tak strasznie ...
-Żartujesz?- Prawie krzyknęłam do słuchawki, słysząc pomysł Sandry.-Dopiero co weszłam do domu. Daj żyć.- Kto jak kto, ale ona miała szalone pomysły, ale tym razem nie ...
Charakterystyczne dla dworca odgłosy witających się ludzi zwiastowały dotarcie pociągu na miejsce. Poszukiwany cel był łatwy do odnalezienia. Stanowczo wyróżniał się ...
Wydaje się być większy. Zawsze po goleniu wydaje się być większy. Aż mam ochotę, by jakaś małolata się wypowiedziała na jego temat, np. czy nic nie kłuje w język ...