Erotyczne - str 104

  • Korepetytorka i podręcznik cz.2

    Witam i zapraszam do drugiej części opowiadania .....to koniec.Teraz ja chciałem jej się odwdzięczyć za tego wspaniałego loda.Poszliśmy więc do jej ...

  • Wyjazd przepełniony seksem cz. 6

    Dzień 6 To już przedostatni dzień naszej wycieczki. Nikt już nie krył się ze swoimi zachciankami. Dziewczyny nawet nie nosiły po domu staników. Paradowały w samych ...

  • Zemsta dominy

    Zdrada. To słowo ma dla mnie wiele odcieni. Zbyt wiele. A przecież każdemu może się to zdarzyć. Szczególnie facetowi, prawda? Chwila zapomnienia z kimś nic nieznaczącym ...

  • Virtual seks - preludium akcji właściwej

    Dotychczas przełamała dla mnie dwie bariery. Pierwszą, było założenie komunikatora, dzięki któremu mogliśmy się codziennie widywać. Właściwie fakt, że potrafiła ...

  • Lisica

    Godzina 6 rano dla wielu jest godziną podczas której obracają się na drugi bok, lecz dla Lilly jest to czas wielkiej bitwy, na śmierć i życie… z budzikiem. Lilly jest ...

  • Niebezpieczne doznania 3

    Chłód jesiennego wieczoru, a raczej ziąb mroźnej nocy odrobinę otrzeźwił Elizę. Nadal jednak ledwie trzymała się na nogach. Już nie wiedziała, co jest temu bardziej ...

  • Aleksandra & Rafał

    Aleksandra & Rafał, Część pierwsza z ---------. pt.:"Weekend w górach. No to w drogę" ___________________________ Aleksandrę poznałem 4 lata temu przez pewien portal ...

  • Pierwszy trójkąt

    Kilka lat temu postanowiłem z moją teraz moją żoną a w tedy ówczesną dziewczyną Anią zorganizować imprezę w domu gdzie mieszkałem z rodzicami. Chata była wolna ...

  • Oralnie od masażystki.

    - Gdzie byłeś? - Na masażu. - Aha. Ty masz w środy zajęcia – powiedziała cicho, spoglądając na plan tygodnia. Nie znoszę kłamać. Dlatego, choć to może trochę ...

  • Zmieszane oddechy, splecione ciała

    Późnym wieczorem opuścili restaurację. Duże krople deszczu intensywnie spadały na chodnik. Zielone lampki małego hoteliku po przeciwnej stronie ulicy, przykuły uwagę ...

  • Nauczycielka historii: Zaliczania ciąg dalszy.

    Gdy oddech magdy uspokoił się po ostatnim orgaźmie postanowiła odwdzięczyć się bobowi. Chwyciła z podłogi olejek, który wypadł z szafki. Chojnie nasmarowała nim całe ...

  • Lekcja biologii w praktyce.

    - Czy ciebie Kamilo pojebało? - Podniosłam głos nie patrząc na to że lekcja się zaczęła a nasz nauczyciel jest już w klasie. Był najmłodszym nauczycielem jakiego ...

  • Gwałtem w nauczycielkę. Na ostro i z przymrużeniem.

    Jeżeli miałbym wskazać palcem, patykiem, lub jakimkolwiek innym przedmiotem osobę, której nie trawię, byłaby to właśnie Mianowska. Ją miałem ochotę pokazać sztyletem ...

  • Ostatnio w kinie

    No i siedzę w tym kinie. Cóż zrobić? Kocham go, więc poszłam. I patrzę na beznadziejnie bezwartościowy film; z ekranu hektolitrami leje się krew, a główny bohater jest ...