Erotyczne - str 101

  • Wspomnienie? Czy jednak sen? Scena I

    [Jak to się mówi... Pierwsze koty za płoty. Wiem, że forma może wielu osobom nie odpowiadać, jest to jednak fagent wcześniej przygotowany i postanowiłem, że pójdzie na ...

  • Chory układ.

    Jest to druga wersja opowiadania, poprawiona przez pewną osobę (informacja znajduje się także na końcu). Dziękuję p. Haniu. :D Chory układ.. Znaczenie tych dwóch słów ...

  • Hiszpańska namiętność

    Wszystko zdarzyło się na trzeciej randce z moją zarówno przyszłą, jak i przeszłą dziewczyną. Kobietą dość nietypową, średniego wzrostu Hiszpanką o wdzięcznym ...

  • Is this just fantasy?

    Mama just killed a man.... Rozbrzmiewało w moich słuchawkach gdy wracałam do domu z pracy, opuściłam sobie tramwaje, odpuściłam taksówkę. A już na pewno nie chciałam by ...

  • Koń i czarownica

    - Nie ma lepszej opcji, niż zakochać się w kilku słowach… - Nie rozumiem – szepnęła, unosząc lekko brwi. - Taka luźna dygresja. O miłości. - Uwielbiam cię ...

  • Kobieta która wie jak zaspokoić faceta cz.2 :P

    Na początku szybkie i krótkie sprostowanie. W momencie gdy pisze że minęło kilka lat to znaczy że wiek też się zmienił. Minęło wtedy około 6 lat więc na chwilę ...

  • Lisonosz

    Opowiadanie typu, , one-shot'' Obudziło ją pukanie do drzwi. Powoli dochodziła do niej świadomość. Pomacała ręką łóżko dookoła siebie. Było puste. Jej mąż wyszedł ...

  • Nienasycenie

    Dla dziewczyny będącej bodźcem do napisania poniższego tekstu, kochanki doskonałej, przechowującej dla mnie resztki mojej duszy. Pierwszy raz od lat bawiłem nad polskim ...

  • Szkoła życia cz. 2

    Ale to jej nie wystarczało. Zaczęła coraz śmielej dotykać mnie, a to po klatce, brzuchu aż dotarła do wypuklenia. Oderwała się od moich ust i zaczęła prędko się ...

  • Przyjaciele z dzieciństwa

    Byli już prawie na miejscu. Wjeżdżali właśnie do kotliny i ich oczom ukazywał się krajobraz, którego nie widziała od roku. Ośnieżone szczyty gór z migającymi ...

  • Będę zawsze Twój cz.4 - "Rżnij mnie Kacper..."

    Byliśmy na plaży, czułem się mimo wszystko przy niej dziwnie. Dziwnie szczęśliwy, cały czas podniecony. Nie mogłem przestać o tym wszystkim myśleć. Miałem w głowie ...

  • Pani Krysia 3

    Po paru dniach zostaliśmy sami z Krysią dalej chodziliśmy nago i kochaliśmy się przy każdej okazji, postanowiłem zapytać ją o to jak doszło do tego, że powiedziała o ...

  • Prawdziwa historia. Suka z auta.

    - Ehh, niedługo będziemy w domuuuu.... - powiedziałam przeciągając się, po czym wypiłam spory łyk piwa z puszki. Wracaliśmy z wspólnych wakacji w górach, wybraliśmy ...

  • Miłość i medycyna

    Nie mogłem uwierzyć. Zdałem na medycynę. Marzenia się spełniają. Tabun dziewczyn i chłopaków razem ze mną. Młodzi, zdolni. A ja między nimi, wchodzący w dorosłe ...