Erotyczne - str 98

  • Listonosz puka zawsze dwa razy cz.3

    Praca, praca, praca...Dziś znowu niespodzianka.Przyszedł na urząd nowy chłopak i pech chciał, że to właśnie ja dostałem go na kilkudniowe przeszkolenie.Żadna frajda, nie ...

  • Znajdę Cię cz.2

    Kolejne dni mijały mi dosyć… samotnie. Luiza nie dawała znaku życia. Poza tym nie chciałem Jej teraz jeszcze bardziej denerwować. Kilka dni takiego odpoczynku na pewno ...

  • Pamiętnik wampira cz.2

    Dodaję na szybko. Miałam co prawda trochę inną koncepcję, ale podczas pisania samoistnie się zmieniła, rezultat sami oceńcie. Będę wdzięczna za każdy komentarz. Przez ...

  • Pan Prezes cz. 2

    Pani Justyna usiadła mi na kolanach i na kolanach pocałunki przerywane były pieszczotami szyi i torsu całość składała się w romantyczny obrazek. W miarę czasu mój penis ...

  • Zboczenia ze szkolenia

    Przedwczorajszy dzień był zboczony do szpiku kości, stanowiącego oś jego czasu. Wspominałem go, pijąc kawę z wielkiego kubka, wpatrując się w czarną plamę asfaltu ...

  • Seks drogą do kariery

    Weronika była ładną, młodą blondynką o jasnych delikatnie falowanych włosach opadających jej lekko za ramiona, około metr siedemdziesiąt wzrostu z błękitnymi dużymi ...

  • Nudy w pracy...

    Siedząc sobie w pracy sam, bo reszta kolegów wyjechała w teren lub była na szkoleniu buszowałem po internecie. Wreszcie wszedłem na jeden z portali regionalnych, tam po ...

  • W pewen lipcowy poranek z Wujkiem

    W pewny lipcowy poranek pojechałam razem z mamą i moim ojczymem-wujekiem na działkę za miasto. Nie za bardzo miałam ochotę tam jechać ale mój wujek się uparł i ...

  • Historia namiętności

    Byłam kobietą z dwoma obliczami, niczym przeklęta Fiona ze słynnego "Shreka”, za dnia byłam porządną, elegancką biurokratką, natomiast po zmierzchu zamieniałam się w ...

  • Mariusz cz. 4 (ostatnia)

    Rano obudził mnie czuły całus w policzek. Otworzyłam i przetarłam oczy. Mariusz siedział ubrany na brzegu łóżka i zniewalająco się uśmiechał, a na stoliku czekało ...

  • Sen :D

    Wszedłem do środka przyczepy. Leżałas na tym duzym łóżku tylem do mnie w kąpielówkach i staniku. Robiłaś coś na laptopie. Podszedłem do Ciebie od tyłu i położyłem ...

  • WF w szkole.. Spóźnienie.

    Witajcie! Opowiem wam moją historię. Jestem 15-letnią uczennicą gimnazjum, mam długie rude włosy (prawie do tyłka), ciemno-zielone oczy, a moja twarz jest pokryta piegami ...

  • Bieszczady cz. 2

    Opadłem na nią ciężko, próbując złapać oddech. Przez chwilę nasze serca wystukiwały wspólny rytm. - Daj mi się nacieszyć twoim smakiem. - szepnęła mi wprost do ...

  • dawno temu z dziewczyną brata(historia prawdziwa)cz 2

    Witam po przerwie! Nie wiem czy interesują Was dalsze losy mojej historii, która zresztą ciągnie się do dnia dzisiejszego:) liczę że tym razem opowiadanie sprosta Waszym ...