Erotyczne - str 99

  • Urodzona na nowo cz.1

    Cześć.Mam na imię Beata i pragnę podzielić się z Wami drodzy czytelnicy moimi niedawno zdobytymi seksualnymi doświadczeniami.Niedawno bo wszystko co opiszę ( a będzie ...

  • Moje i Jej potrzeby

    Już od dawna brakowało mi czułości, miłości, pożądania i ekscytacji bliskością kobiecego ciała. Zastanawiałem się coraz częściej co zrobić by to zmienić. Wyjście ...

  • Pijana Monika

    Monikę znałem już od czasów liceum. Zawsze na korytarzy szkolnym zwracała na siebie moją uwagę. Długie, kręcone, blond włosy, śliczna pupcia – zawsze idealnie ...

  • Emilka - mężatka

    Emilka była mężatką z dwuletnim stażem. Znamy się praktycznie od zawsze. Nasze "miłosne” przygody zaczęły się już od wczesnych lat szkolnych. Zawsze miałem do niej ...

  • Czerwony Kapturek

    Leśniczy od czasu jak upolował ostatniego wilka i wyprawił jego skórę, to lubił narzucić ją sobie na grzbiet i straszyć w takim przebraniu zbierające w lesie grzyby lub ...

  • Nauczyciel i Julia

    Świeżo po studiach dostałem pracę po znajomości w pewnym gimnazjum. W pierwsze dni nie mogłem sobie poradzić. Bałem się że nie utrzymam dyscypliny i nie będę ...

  • Moje marzenie. Epilog

    Artur podszedł do przeszklonej ściany oddzielającej jego gabinet od reszty salonu samochodowego i rozchylił przesłaniające szkło rolety. Pawełek wchodził powoli po ...

  • Układ cz. 1

    Siedziałam jak zwykle w pracy, właśnie z koleżankami zamykałyśmy miesiąc, dużo pracy. Pracowałam jako księgowa w dużej warszawskiej firmie transportowej, byliśmy ...

  • Klucz

    Ten dzień nie należał do najprzyjemniejszych. Od rana deszcz zacinał nieprzyjemnie prosto w twarz. Do tego wiatr, który chciał rozpiąć siłą poły mojego jesiennego ...

  • DOKTOR I MAGDALENA

    Nie był stary. Emerytura nie sprawiła, że taki się czuł - nadal przyjmował pacjentów, czuł się potrzebny, silny i męski, choć lata i wygląd mogły mylić. Owszem ...

  • Moja wierna suka.

    Odkąd pamiętam, była moją suką. Wiedzieliśmy o tym już od pierwszego dnia, gdy nasze spojrzenia się ze sobą skrzyżowały. Poznaliśmy się przypadkiem, gdy moja ...

  • wspaniałe wakacje 2

    Po powrocie do domu teraz gdy masturbuję się myślami tylko byłem z Jadzią ciągle widząc jej słodkie ciało które mi dawałabym mógł poznać tajniki sexu. Czas upływał ...

  • Coś dla kobiet

    Zgaś światło, połóż się na łóżku i zrelaksuj. Niech twoje myśli krążą wokół czegoś przyjemnego, czegoś co sprawia że czujesz się komfortowo, że zaczynasz ...

  • One

    Powiedział mi to, wiedziałam, że chciałby mnie taką zobaczyć. Szpilki na cienkich paseczkach, pończochy, półprzeźroczysta koszulka idealnie przylegająca do pełnych ...