Erotyczne - str 102

  • Dziecko Mikołaja

    - Nareszcie są Święta - powiedziała z radością Danuta - Tak, też lubię święta - odpowiedziała jej schorowana mama Genowefa z którą Danuta dzieliła mieszkanie ...

  • Uwierz w Ducha cz.3

    Kiedy rano Liss otworzyła oczy, zobaczyła, że jest sama. Kolejny upalny dzień przedzierał się do jej pokoju przez otwarte okno. Spojrzała na pomiętą pościel, i ...

  • (S)ekspedient

    Mały sklepik przed blokowiskiem był doskonałym rozwiązaniem dla ludzi, którym nie chce się biec do oddalonego o dwa kilometry hipermarketu. Co prawda, ceny różniły się ...

  • Cenny

    Stojąc na wiadukcie kolejowym wyczekując nadjeżdżającego pociągu, myślał tylko o Monice i swoim życiu. To dzięki niej jego obecność wisiała na włosku. Była dla ...

  • Pierwszy orgazm

    "Co? To przecież niemożliwe!" zaprzeczał sobie Michał. "Ja zawsze udawałam.Przepraszam." usłyszał w odpowiedzi od Ani. "Udawałam, że mam orgazm, gdy dochodziłeś." "I ja ...

  • Przygoda z siostrą

    Mam na imię Marcin, mam 20 lat, jestem dobrze zbudowanym wysokim facetem (192cm, 85kg). Od dziecka jestem nieśmiały przez co zawsze miałem problemy ze znalezieniem sobie ...

  • Dawne dzieje.

    Ciepły letni wieczór. Słońce leniwie chowało się już za horyzontem. W oddali niósł się klang pracującego silnika motocykla. Jego hałas rozchodził się w dolinie ...

  • Kara za pyskowanie.-Wybawicielka

    Miał nadzieję że po wszystkim Pani Lena da mu już spokój. Przyszedł na lekcję jak zwykle, siedział cicho przez całą lekcję. Ciągle czuł na sobie jej spojrzenia ...

  • Somnium a Muse

    Gdyby ktoś wprost zapytał, co mogę powiedzieć o Agnieszce, tylko bym się uśmiechnął. Są osoby, których opis nie powinien zdradzać. Mają pozostać zamknięte w ...

  • Historia lasu Lingstoon cz. 17 - Ostatnia

    54 Kalvin podbiegł i złapał dziewczynę za głowę. - Nic ci nie jest? Uspokój się, to tylko ja. Lisa przestała krzyczeć. Patrzyła na niego nieobecnym wzrokiem. Mamrotała ...

  • Brutalny seks z duchownym.

    Był piękny zimowy dzień, więc postanowiłam, że przejdę się na spacer do parku. Ubrałam się dosyć ciepło, ponieważ na dworze było strasznie mroźno. Wyszłam z domu ...

  • Urodzinowa fantazja

    Przygotowałam się. Specjalnie na ten wieczór przełamałam bariery wstydu i udałam się do sex shopu, w którym zakupiłam sprośną wersję szkolnego mundurka i kilka innych ...

  • Opowieść wigilijna inna niż wszystkie.

    To był mroźny zimowy wieczór. Z pozoru nie różnił się niczym szczególnym od innych grudniowych wieczorów. W oknach okolicznych domów paliły się światła ...

  • Rozkosz do wynajęcia - część II

    - Daj mi je. Sztywną ręką rzuciła mi bieliznę. Dotknąłem lepkości i przysunąłem palce pod nos. Spojrzałem jej w oczy. - Słodko pachniesz. Właśnie tak to sobie ...