Erotyczne - str 68

  • Młode suczki

    Życie nigdy mnie nie pieściło, zresztą, kogo pieści? Może kogoś kogo nie znam, a znam wielu. Jest to wynikiem pracy, a właściwie prac jakie wykonywałem. Choć może by ...

  • SWING GIRL EVOLUTION

    Podniosłam głowę, spojrzeniem uchwyciłam różowo-czerwony sufit, tak nadal byłam w miejscu gdzie wczorajszego dnia zabrał mnie nowo poznany kierownik. Cały czas byłam ...

  • Lato z siostrą

    Wakacje jak zwykle spędzałem u dziadków na wsi. Rodzice co roku przywozili tu mnie i moją siostrę, żebyśmy odpoczęli od miasta. Lubiłem tu przyjeżdżać – chodziłem ...

  • EWA - spotkanie

    Znał ją lepiej niż większość jej realnych znajomych. Kilka miesięcy wirtualnej znajomości. Kilkanaście rozmów telefonicznych i wiele godzin wspólnego czatowania ...

  • Kino? Z Rozkoszą.

    Wraz z kilkoma znajomymi spotykamy się tylko przy okazji wyjść do kina. Jest to zlepek osób, które na co dzień nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego, stąd tak rzadko ...

  • Nowe liceum III

    Piątek z trenerem Michałem wspominałam bardzo dobrze. Chyba od tych wszystkich emocji się rozchorowałam. Poniedziałek rano, podniecona faktem, że zobaczę Michała ...

  • Szparka-sekretarka 13 ostatni

    Na temat sesji fotograficznych, miałam jakieś mgliste wyobrażenie. Do realiów nie przystawało ono nijak. Ale od początku. Zjawiłam się o umówionej godzinie, Aria ...

  • Do matury cz.VII [OSTATNIA]

    Wstrząśnienie mózgu. Krwiak podtwardówkowy. Złamana lewa ręka i skręcona kostka. Lekarze mówią, że i tak miałam dużo szczęścia. Nie uszkodziłam kręgosłupa, a ...

  • Różowy list cz. IV ostatnia

    Znaleźli się w salonie, przy pięknym, drewnianym stole jadalnym. Wystrój pomieszczenia łączył nowoczesny, metaliczny chłód, z tradycyjnymi, drewnianymi elementami. Stół ...

  • Kroniki Walerowiczów (cz. I)

    Rozdział 1 Co spowodowało, że jestem takim, a nie innym człowiekiem? Ciągle zastanawiam się czy nieodwracalnie zmieniłem się dnia 27 czerwca 2008 roku, gdy wraz z rodziną ...

  • Fajna Gośka

    Mam na imię Marek w wieku 29 lat rozpocząłem pracę w biurze rachunkowym. Moją uwagę zwróciła od raz Pani Małgosia, miała na oko około 40 lat, może odrobinę więcej ...

  • Laska z festiwalu

    Na zewnątrz jakieś 30 stopni, dawno nie było tak gorącego lata. W tym roku ze znajomymi wybrałem się na festiwal muzyczny. Posłucham dobrej muzyki, poznam nowych ludzi z ...

  • Uwodzicielka uczennica cz.2

    Szkoła mieściła się w samym centrum miasta. Nie dojeżdżał do niej samochodem, wiedząc, że nie znalazłby miejsca parkingowego. W jego czasach do liceum chodziło się na ...

  • She

    Żądna seksu, wielkie cycki, jędrne pośladki... Chyba każda koneserka takich opowieści zaczęłaby cmokać z niezadowoleniem, przy tym odkładając kartki zapełnione znakami ...