Erotyczne - str 69

  • Klub cz.10 Ostatni

    Cz.10 Joasia ślizgiem weszła w kolejny zakręt , obróciła „mustanga” o 180 stopni i pomknęła pod budynek biura , tam na parkingu wykręciła jeszcze bączka po czym ...

  • Baśnie braci Grimm. Roszpunka

    Andrew Boock Czytelniku zabiorę Ciebie w podróż po krainie baśni... w troszeczkę innym wydaniu. Mam nadzieję, że pomysł, który spisałem przypadł Tobie do gustu. Baśnie ...

  • Suka 10

    Apetyt na seks i perwersje wzrastał w miarę konsumpcji. Po zbiorowym dupczeniu na osiemnastkowej imprezie, Suka zaczęła planować kolejny, bardziej zorganizowany gang bang ...

  • AFTER PAIN Rozdział 4

    Spałeś głęboko, w całości zdany na siły podświadomości. W twoim umyśle kształtował się obraz z przeszłości, wspomnienie o którym chciałeś zapomnieć. Byłeś ...

  • Siostrzane słabości cz.8

    Pierwsze analne doświadczenia w życiu mieli już za sobą i mimo nieudanej próby pójścia na całość obydwoje wiedzieli, że na tym nie poprzestaną. Jedyną negatywną ...

  • Ojczym i Ja cz.6

    Jak myślał, że go posłucham to się grubo mylił.. Wzięłam szybko telefon i zadzwoniłam do mamy. Nie odbierała. Jak zawsze kurwa.. można w chuj na nią liczyć! Nagle ...

  • Początkujący naturyści

    Odkąd pamiętam zawsze była we mnie jakaś cząstka ekshibicjonisty, nigdy nie miałem problemu z rozbieraniem się w miejscach typu szatnia czy sauna, a ze swoją ex ...

  • Walka z wiatrakami cz. III

    Tylko poprzez doświadczenie śmierci człowiek może w pełni zakosztować życia. Nie pamiętam kto wypowiedział te słowa, ale po półrocznym pobycie w Afganistanie ...

  • Thin line between

    Kiedy ta historia się wydarzyła, miałam 25 lat. Pracowałam wówczas w sklepie potocznie nazywanym "Trafiką". Papierosy, tytonie, akcesoria, fajki wodne itp. Robota jak każda ...

  • Cztery szesnastki cz. 5

    ..........Hej, proszę Was o komentarze, będą one dla mnie bardzo pomocne ;)....... Po wszystkim Domi dokończyła prysznic już w samotności i wróciła do koleżanek. Choć ...

  • Wakacyjna Przygoda cz.2

    Po powrocie z porannego biegania byłem cały podniecony. Poszedłem wziąć prysznic i zjeść śniadanie. Założyłem na siebie luźne spodenki i koszulkę bez rękawków ...

  • Hogwart: Wycieczka w góry cz. III (Sevmione)

    -Ginny wyskoczę na chwilę do sklepu dobrze?-Hermiona posłała jej pytające spojrzenie i skierowała się ku drzwiom. -A właściwie to po co?Byliśmy na zakupach rano,a dziś ...

  • Przygoda w Warszawskim biurze

    Mężczyzna usłyszał krótki, lecz regularny stukot szpilek o marmurową posadzkę. Siedział nieruchomo na krześle odchylony do tyłu, zrelaksowany, w bezruchu z myślami ...

  • Lekcja

    „Szczęścia nie szukaj daleko, za siódmą gdzieś górą i rzeką, odnajdziesz je tu, zwyczajne w tym dniu, ukryte w Twoim uśmiechu.” 1. Dla Anny. Najpierw pociąg i facet ...