Erotyczne - str 72

  • A miało nie być pięknie

    Dym powoli, spokojnie unosił się i wirował z dopalanego papierosa. Whiskey mieniło bursztynem. Młody mężczyzna zamieszał zawartość szklanki. O grube szkło leniwie ...

  • Wendy cz.3 / Seks po kłótni smakuje inaczej

    Co tak właściwie łączyło mnie z Markiem? Wielka miłość. Po prostu. Śmiało mogę zaryzykować stwierdzenie, że to była miłość mojego życia. Może trochę toksyczna ...

  • Let's get back to bed-boy

    -Rusz swoje śliczne dupsko, nie chcę, aby ominęły nas najciekawsze wydarzenia!- entuzjastyczne okrzyki dobiegły moje uszy. -Już...- mruknęłam- w sumie bardziej do siebie ...

  • Pasierbica

    Zaczęło się niewinnie. Wymierzał mi kary, nie wiedziałam tylko dlaczego kazał zdejmować majtki. Teraz po latach wiem, że po prostu sprawiało mu to przyjemność. Był ...

  • Dziewczyna z linii frontu

    Sytuacja miała miejsce kilka lat temu w Iraku. Armia USA prowadziła tam działania wojenne, a wśród nich wysoki rangą wojskowy – David. Miał 32 lata i duże doświadczenie ...

  • Zmęczona maturzystka

    Wstałem później niż zwykle, otworzyłem sobie piwo i w piżamie zasiadłem w salonie przed telewizorem. Rodzice byli w pracy, siostra zdawała maturę, więc miałem wolną ...

  • Król księżyc

    Otacza mnie ciemność nocy. Siedzimy na kocu stykając się ramionami, zapatrzeni w taflę teraz prawie atramentowego stawu. Jesteśmy zakochani, szczęśliwi i oglądamy świat ...

  • Nimfa cz. 2

    Nie wiedząc co ma myśleć zerwał kartkę z lustra. Przyglądając się jej chwilę wszedł pod prysznic. Pod wpływem ciepłego strumienia wody tusz zaczął spływać z ...

  • Uczennica...

    Blondynka o anielskim obliczu oraz kształtach bogini poprawia raz jeszcze kokardy, które zdobią jej warkocze i zapukawszy w drewniane drzwi wchodzi. Lubi się bawić ze swoim ...

  • NAM NIE WOLNO, ALE....

    Pociąg jechał miarowo i sennie. Współtowarzysze posnęli albo udawali, że śpią. Tak jak i ona. Jeszcze tylko półtora godziny. To pestka. W podróży była już od 23 ...

  • Nasze Gry – cz. 2 – księżna

    W smsie jest tylko jedno słowo. Księżna. Nie muszę wiedzieć nic więcej. Wracam do domu w rekordowym tempie i szybko biegnę pod prysznic nie zaglądając do sypialni. Myję ...

  • Nastolatki 40 lat temu... Obóz

    Po wielu miesiącach zajęć teoretycznych i kilku szkoleniach na rzece nadszedł czas wyjazdu na obóz żeglarski na Mazury. Przygotowywaliśmy się z Elą razem do tego obozu. W ...

  • Seksowna matka mojego kolegi

    Tamtego roku do naszej klasy doszedł nowy uczeń, zwyczajny niczym niewyróżniający się koleś, z którym jednak szybko złapałem bardzo dobre relacje. Z czasem stał się ...

  • Prezent. cz.3

    Męczyło go to co zrobił, miał problemy ze snem od tygodnia. Z jednej strony, chciał się zemścić na Julce, a z drugiej czuł się jak potwór. Zawsze kiedy kładł się ...