Erotyczne - str 74

  • PO LIZBONIE (CD „PO DYSKOTECE W CZADERII”)

    Otworzyła po chwili i ujrzał ją w czymś długim, przeźroczystym, muślinowym chyba, związanym tasiemką nisko, tuż nad piersiami, co odsłaniało jej smukłe ramiona. Nie ...

  • Ojciec mojej koleżanki

    Odkąd zaczęłam interesować się płcią przeciwną, kręcili mnie przeważnie starsi mężczyźni. Moją ukrytą fantazją było uprawiać dziki sex z dojrzałym mężczyzną ...

  • KURTYZANA

    Tak bardzo ją konsternowało to, że On może mieć każdą kobietę, jaką zapragnie. Dlaczego zatem tak często jej myśli - napędzane niewidzialnym, tajemniczym wichrem ...

  • Miłości. 2. Razem czy osobno?

    W sobotę człowiek chciałby się wyspać po piątkowej zabawie. Niestety, nic z tego. Jakiś nie znający litości kat wydzwaniał już od wpół do siódmej. Dwa razy Marcel ...

  • Małoletnia Kinga: urodziny koleżanki cz.2

    Po powrocie do dziewczyn do loży doszło do mnie co zrobiłam, ale starałam się zachowywać jakby nic się nie stało. Edyta od razu przyniosła urodzinowe drinki, a ja ...

  • Posłanka piekła

    Andrew Boock Posłanka piekła 1. We wnętrzu pokoju panował półmrok. Jedynym źródłem światła była gasnąca świeca stojąca na stoliku. Rzucała niewyraźny blask na ...

  • Dagmara–Ania–Dunia

    – Wieczorem przyjeżdżają dziewczyny – powiedział Leszek wróciwszy z korytarza, gdzie zamontowany był jedyny dostępny dla nas aparat telefoniczny. To znaczy dostępny ...

  • Siostra kolegi

    Mateusz siedział sam w domu i rozmyślał nad planami na wieczór. Był piątek. Niedawno wrócił z pracy, wziął prysznic i zasiadł przed komputerem. Miał zamiar pooglądać ...

  • GOSPODARSTWO cz. 21 B

    EPILOG cz.2 Uzupełniałem tabelkę kiedy obok mnie z mazakiem pojawiła się Madzia, uśmiechnięta zaznaczyła Wiesia, Adama i Davida. - Upojna noc, odezwałem się - Pewnie ty ...

  • Młodzi swingersi

    Mam na imię Klaudia, mam 19 lat i chodzę do 3 klasy liceum.Jestem zgrabną blondynką, mam 170 cm wzrostu i 50kg wagi. Mam długie blond włosy aż za biust który ma miseczkę ...

  • Koncert pod gołym niebem

    Wziął ją za rękę i krzyknął do ucha: - Chodźmy do samochodu! Ona uśmiechnęła się lekko i spojrzała mu w oczy, które dzięki reflektorom odbijały różne kolory ...

  • Wolność cz. 2

    Minął już miesiąc mojej samotnej wolności w Gdańsku. Wolne Miasto, Wolna Ja.. Wszystko do siebie pasowało. Zauważyłam nawet pewne plusy mieszkania z dala od rodziny- nikt ...

  • Akcja ratunkowa cz. III Dwie pary

    Akcja ratunkowa cz. III Dwie pary Po wspólnym rejsie, z końcem lipca wrócili do Warszawy. Kuba zajął się pracą, zaplanowane wcześniej spotkanie przyniosło duży kontrakt ...

  • Spotkanie po latach... cz. V

    Jeździliśmy sobie przez kolejne dni, codziennie rano udawało mi się dostawać miejscówki na kolejkę. W czwartek po południu, już po powrocie do Kuźnic, wyciągnąłem ...